BREAKING NEWS

PAS marah orang melayu bakar patung DAP di Kelantan


PAS hari ni membela dan sanggup bergadai nyawa membela nasib DAP selepas kejadian ada pihak membakar patung yang menyerupai pemimpin parti pembangkang itu di Kota Bahru, Kelantan pada Ahad lepas.

Baik noh PAS ni walaupun dah kena buang macam sampah oleh DAP.

Setiausaha Agung PAS Kota Bahru, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, PAS menyelar tindakakn tersebut sebagai biadap dan tidak bertamudun. Perangai rakyat Malaysia bukan macam tu katanya lagi.

Oleh sebab itu, PAS seratus peratus tidak akan meyokong sebarang tindakan yang boleh menimbulkan ketegangan antara kaum, menggugat keamanan dan keharmonian serta benih kebencian.

“PAS mengecam perlakuan pihak tertentu yang bertindak membakar patung menyerupai pemimpin parti pembangkang yang didakwa berlaku di Kota Bharu, Kelantan.

“Amalan ini bukan sahaja tidak bertamadun, malah bukan merupakan budaya masyarakat Malaysia,” katanya

Disebabkan itu, Takiyuddin menasihati supaya pihak parti pemerintah untuk mengawal ahli-ahli dan penyokong dorang agar perkara sebegini tidak berlaku lagi. Kononnya ini semua demi masa depan yang lebih optimis dan realistik.

Hurmmm iyela tu… Takpe lepas ni kita pijak gambar pemimpin dorang pulak macam yang geng Bersih buat, baru optimis dan realistic, agaknyaaa haha! Nasihat dulu parti pembangkang merangkat geng-geng dorang serta penyokong pembangkang…

Lepas tu baru datang sekolahkan parti pemerintah okey. Dorang pun kelakuan tak senonoh ada hati nak sekolahkan orang pulak.... puii!

4 ulasan :

  1. Wow! Semasa gambar Tuan Haji Hadi dipijak oleh betina cinapek aku tak nampak PAS marah macam ni....

    Patutlah cinapek DAPig selalu naik tochang...

    Tahniah PAS kerana menjadikan DAPig yang anti-Islam dan anti-Melayu lebih berani menghina Melayu dan Islam!

    puki lu la, setiausaha agung PAS kota bharu. Jangan nak berlagak bagus bila Bangsa dan Agama dihina! Sial!!

    BalasPadam
  2. Dia orang pijak gambar Hj.Hadi bertamandun?Sudahlah Taki.....kuat benar bersendiwara....lidah biawak....skali gitu sekali gini,,,,,,,hidup la dgn kepura-puraan!!!!!

    BalasPadam
  3. Dulu masa patong atau replika Dato Mustafa Muhamad disebat beramai ramai oleh orang PAS kerana menuntut royalti minyak, tidak pula dikatakan ini perbuatan tak bertamadun oleh PAS malahan di halalkan pula. PAS SAMPAI BILA KAMU NAK JADI BEBAL ....insaflah sebenarnya kamu ini dijadikan HAIWAN OLEH DAP.

    BalasPadam
  4. PAS parti flip flop dan u turn yg x leh dipercayai.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online