BREAKING NEWS

Remaja pompuan bangga tayang tali baju dalam..


Hai dik bangga ye tayang aurat cenggitu??? Nak tunjuk apa yang menarik sanggat tu? Nak main teka-teki? Teka baju dalam warna apa hari ni ye?? Bangang betul la minah ni.

Buat muka penyek macam itik tu ingat comel la tu, muncung mulut sikit nanti ramai la yang ’like’ noh. Tak ada ‘modal’ lain ke nak cari ramaii pengikut di media sosial???

Status yang menyampah dan bodoh, ‘hai Hey Yoe.. Dedahkan Aurat Jap.. Hhhiihi..Tak Leh Lama..hahahhaha’.

Ramai anak melayu jadi macam ni sekarang, dah tak terkawal dah. Cara lelaki lain pula, merempit sana sini kononnya tunjuk hebat. Yang perempuan cenggini pula, buka sana sini ditayang. Haru-haru.

Maruah dah tak ada makna bagi diorang. Nak ikut cara barat tayang sana sini dan terjojol sana sini dipertontonkan kepada orang tanpa segan silu!!Bila ditegur kata tak open minded dan tak ikut arus permodenan kononnya.

Bila menyesal suatu hari nanti, nak menangis air mata darah sekalipun dah tak berguna. Hidup ni jangan disia-siakan dengan benda yang tak mendatang faedah dan merosakkan diri sendiri!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online