BREAKING NEWS

TERKINI!! 10 ribu hadir jelajah Anwar di Kedah..













Jelajah Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim yang bertempat di Taman Kuchai Lunas, Kedah ketika ini berlangsung hambar.. Jelajah yang dijadualkan bermula pukul 8 malam itu terpaksa ditangguhkan kerana hadirin yang datang tidak sampai 100 orang..

Sehingga setakat ini, tidak pasti sama ada Anwar akan hadir ataupun tidak memandangkan sambutan yang amat mengecewakan dari penyokong-penyokong beliau.

Taman Kuchai diketahui merupakan kubu kuat Pas di kawasan Lunas.. Apakah penyokong Pas memulaukan jelajah Anwar disebabkan kini sedang hebat berlaku pertelagahan diantara Pas dan DAP?

4 ulasan :

  1. Yang rugi peniaga,saya cadangkan minta gantirugi daripada Abang Mahfuz atau Tian Chua,KETUM .

    BalasPadam
  2. Apa-apapun provokasi yang dianjurkan PR suatu masa dulu samaada demontrasi ke, rally ke, Bersih ke dan lain-lain majoritinya dihadiri oleh penyokong-penyokong pas. Apabila hubungan PKR, Pas dan DAP telah retak menunggu belah, penyokong di kalangan parti Pas telah memulau apa-apa majlis yang PR adakan. Natijahnya bolehlah dilihat sekarang. Majlis itu menjadi hambar sahaja.

    BalasPadam
  3. Masih ada jugak tolol yang datang.

    BalasPadam
  4. tapi kalau pkr menjemput orang ramai dtg utk menghakimi prestasi aksi anwar dgn 'china doll' saya jamin ribuan akan hadir. camana ?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online