BREAKING NEWS

Rupanya inilah dua ekor macai Nuar dalam Pas.... Hensem jugak ye..


Ramai yang anggap perbuatan dua Adun Pas inilah yang merosakkan Pas dan juga membuka ruang untuk geng DAP dan PKR membelasah Hadi Awang. Disebabkan dua Adun pengkhianat ni lah imej Presiden Pas dan juga parti Islam tu jatuh..

Ingat lagi tak.., bila Pas melalui Majlis Ulamak keluarkan kenyataan tak sokong Wan Azizah.., tapi dua Adun ni tetap menyokong penuh bini Anwar Ibrahim tu.. Apa agenda sebenar dorang berdua? Adakah dapat "imbuhan" dari Anwar? Ataupun dijanjikan sesuatu oleh kem Wan Azizah?

Yang sebenarnya, dua Adun ni jelas membuktikan yang dorang adalah orang Anwar didalam Pas.. Nama je ahli Pas tapi hati tetap walak pada Anwar Ibrahim dan DAP..

Elok buang je dua Adun ni dari Pas.. Lepas tu berani cakap la yang dorang akan terus join PKR atau DAP tak sampai seminggu keluar parti.. Persoalannya.., Dewan Ulama Pas Pusat berani ke buang dua Adun pengkhianat tu?


Baca seterusnya DISINI...

1 ulasan :

  1. kesian jg blog umno ni, takde pengunjung... I pun tk minat la.. byeee

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online