BREAKING NEWS

Apalah dosa dorang nii... Nak kencing pun salah ke??


Kalau dah orang tak suka tu kan.., buatlah kenyataan macam mana pun tetap nampak yang orang tak suka sangat.. Sama lah macam kes Mat Sabu yang kena boikot dengan Perwakilan Pemuda Pas masa dia tengah berucap tu..

Sebelum ni Mat Sabu bagi alasan kononnya perwakilan Pemuda keluar dewan sebab nak terkencing dan nak pergi sembahyang.. Tapi ramai tahu semua tu keluar sebab tak suka kat Mat Sabu..

Hari ni sorang lagi geng liberal dalam Pas buat kenyataan nak backup Mat Sabu yang teruk kena perli semalam.. Tuan Ibrahim kata perwakilan keluar dewan adalah perkara biasa sebab dorang lebih utamakan sembahyang asar..

Pasal vest yang kumpulan perwakilan pakai yang bertulis sokongan kepada Presiden Hadi Awang, Tuan Ibrahim pun kata tu adalah perkara biasa kononnya nak tunjuk sokongan..

Malangnya.., tak ada pulak yang pakai vest sokong Mat Sabu ye.. Patutnya Mat Sabu kena keluar duit lebih sikit untuk beli vest kat penyokong dia masa muktamar tu.. Masalahnya sekarang.., ada ke yang nak sokong Mat Sabu...?


Baca seterusnya DISINI..

1 ulasan :

  1. Aku rasa diaorg takut termuntah kat dlm dewan, tu yg keluar tu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online