BREAKING NEWS

PEMIMPIN DAP AJAR RAKYAT JADI CELAKA!


Tindakan seorang Adun DAP menggelar pemimpin Umno sebagai Celaka adalah sangat biadap. Ianya tak patut dilakukan terutamanya oleh pemimpin politik yang diangkat sebagai wakil rakyat.

RSN Rayer sebelum ini seringkali menimbulkan kekecohan terutamanya yang melibatkan isu perkauman. Rayer pernah menggelar  melayu P.Pinang sebagai monyet kerana berhimpun menuntut keadilan dihadapan bangunan Dewan Undangan Negeri.

Rayer juga dikenali dengan sikap yang suka memaki hamun ketika didalam perbahasan sidang Dun. Maka tidak hairanlah Rayer dilaporkan pernah menerima ugutan berupa peluru M-16 yang dihantar ke rumahnya sebelum ini.

Jika sebelum ini ramai yang menganggap DAP sebagai parti rasis dan juga parti komunis, sikap Rayer telah menyokong anggapan sebilangan besar rakyat Malaysia tersebut. Rayer juga membuktikan bahawa pemimpin DAP kebanyakannya bersikap kasar serta samseng.


Rakyat sendiri mampu menilai serta membuat perbandingan diantara sikap dan watak pemimpin politik seperti Rayer ini. Sehingga kini, belum pernah lagi ada pemimpin Umno dan juga kerajaan memaki hamun pemimpin pembangkang seperti yang dilakukan oleh Rayer.

Dan dengan sikap kasar yang ditunjukkan, apakah Rayer dan DAP mahu mengajar rakyat Malaysia untuk menjadi kurang ajar dengan pemimpin negara? Apakah budaya memaki hamun sebegini yang mahu diterapkan oleh DAP kepada generasi muda didalam negara?

Jika beginilah sikap pemimpin DAP yang kononnya mendapat nasihat dari parti Islam PAS, pemikiran serta peribadi generasi muda negara pasti akan hancur dimasa depan. Bak kata pepatah melayu.., "jika guru kencing berdiri, anak murid pasti akan kencing berlari.." ~ Utaranews.com

2 ulasan :

  1. PARIA!!!!!! KELING BOTOL!!!! KERA DAPAT BUNGA!!!!... KALAU PARIA... JADI LA APA PUN TETAP PERANGAI PARIA... HAHAHAHAHAHA

    BalasPadam
  2. Syukur.... Bangkit la Melayu P.Pinang,jangan biaq Bangsa asing angkat muka,kalau boleh buat depa angkat kaki blah..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online