BREAKING NEWS

WUDUK PUNCA AIR MAHAL DI PENANG? BIAR BETUL NI..!!!


Menurut satu laporan dari blog Pro Pakatan, antara punca kenaikan harga air di Penang ialah melayu banyak membazir. Dan menurut blog tu lagi.., melayu membazir sebab kerap ambik wuduk dan jugak mandi junub..

Memang melampau betul kann... Berapa liter sangat lah melayu di Penang ni guna untuk ambik wuduk pun.. Dan kalau bab mandi junub, rasanya tak lah banyak sangat sampai mangkuk hayun Pakatan nak tuduh itu jadi puncanya..


Memang puak-puak Pakatan ni sengaja nak cari pasal kann.. Kenapa melayu je dituduh suka membazir? Cina DAPig tu semua pakai air jimat sangat ke..?

Oooo..., memang lah dorang jimat sangat air sampaikan basuh berak pun guna tisu.. Patutlah puak-puak sepet tu bangga dengan penjimatan air dorang... Memang macam gampang!!!

10 ulasan :

  1. kafir tak banyak guna air sebab tak mandi pagi, sembahyang tak perlu bersih, lepas tenyeh betina ke, binatang ke boleh pegang colok henjut bongkok lima enam kali, ajaran guna pasal jangan membazir mana ada, tapi islam ajar supaya bersih untuk bersembahyang, bebas dari najis untuk bersembahyang... betul ke kerana orang islam ambil air sembahyang banyak pakai air, buat satu kajian, dan pasti ianya bukan sebab itu...

    BalasPadam
  2. Kilang cina yg byk curi air padahal.

    BalasPadam
  3. berak pun depa tak basuh,,jijik

    BalasPadam
  4. @Tanpa NamaSetuju sangat2. Aku pun nak tulis camtu jugak.

    Jom kita buat kajian mengenai tisu tandas pulak. Tentu lagi konfom bangsa tu tak basuh berak. Eeee...

    BalasPadam
  5. @Tanpa NamaSetuju sangat2. Aku pun nak tulis camtu jugak.

    Jom kita buat kajian mengenai tisu tandas pulak. Tentu lagi konfom bangsa tu tak basuh berak. Eeee...

    BalasPadam
  6. Melayu Islam Pulau Pinang bolehlah start guna tisu atau batu 3 penjuru untuk beristinjak. Dan guna debu pasir untuk bertayamum. Padan muka korang! Lepas ni Selangor pulak.

    BalasPadam
  7. Sendiri tak pandai tadbir negeri salahkan orang lain.tiada semangat negeri palau pinang kerana marantau dari melaka.penang tempat cari makan dan kekayaan saja.itu sebab tiada belaskasih anak negeri."apa aku peduli
    Penang bukan tanah tumpah darahku".
    DASAR BANGSAT .

    BalasPadam
  8. Ulasan yang paling Bangang dari PUAK PAKATAN ni pasal wuduk dan mandi junub ni..
    sebenarnya pembaziran penggunaan air adalah dari geng-geng kafir yang menggunakan air untuk memproses air SETAN di KILANG AIR SETAN yang rata-rata di tonggang oleh puak kafir DAP.

    BalasPadam
  9. Dalam Shiah banyak KONGKEK FREE....

    Pemuja free sex walau pun hina Namon yang kononnya bershahadah adalah tersangat sangat hina dengan meletakkan nama Allah bukan pada tahap yang sewajarnya...

    Tunggu lah...tunggu lah ...wahai kamu kamu yang memesongkan Kalam yang Mulia.....kamu akan binasa seperti umat Nabi Salleh...

    Ketahui lah hai Pemesong Aqidah ..Kamu hanyalah Daun Daun Kering yang MEREPUT. ...rasa lah 'AZAB dari ALLAH swt...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online