BREAKING NEWS

GEMPAR #MH370 !!! BOMOH DOREMI DI KLIA ADALAH SAUDARA TIRI ANWAR.


Anwar Ibrahim didalam kempen ceramah Pakatan di Kajang malam tadi membangkitkan isu kelemahan pengendalian kehilangan misteri pesawat Malaysia Airlines MH370 oleh Putrajaya.

Anwar juga membangkitkan isu berkenaan kewujudan "Bomoh Do Re Mi" di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan menyifatkan tindakan berkenaan adalah "bodoh dan memalukan negara."

Anwar berkata, imej negara tercemar ekoran kegagalan kerajaan menangani krisis negara sehingga dikritik hebat oleh media antarabangsa.

Tapi Anwar lupa bahawa kes liwat dia bersama Saiful Bukhari Azlan lagi bodoh dan memalukan! Bukan saja negara je yang malu beb, tapi Islam juga dimalukan kerana Anwar didalam kes tersebut.

Kalau Anwar nak sangat bercakap soal malu, Anwar patut tengok sendiri muka dia dalam cermin. Anwar yang sebenarnya tak tahu malu kerana ada skandal dengan pelacur cina sampai keluar video di seluruh dunia.

Anwar juga patut sorok muka sendiri kerana malu dengan perangai suka lubang belakang sesama lelaki dan juga kegemaran menjadikan pembantu lelaki sebagai bahan pemuas nafsu.

Jadi.., Anwar sebenarnya tak layak bercakap soal malukan negara kerana dia sendiri memang jenis muka tak tahu malu!! Dan Anwar sendiri tak tahu maksud bodoh sebab dia sendiri memang dah bodoh sehinggakan tak tahu beza antara lubang lelaki dan perempuan!

Kesimpulannya.., Anwar dan Bomoh Doremi di KLIA tu sama je bodohnya... 2X5!

10 ulasan :

  1. Awatla kau ni bangang sgt... taubat la

    BalasPadam
  2. Buang masa aku je baca posting kau ni cehh

    BalasPadam
  3. Buang masa aku jer klik kat posting kau ni cehh

    BalasPadam
  4. Statemant bodoh dari rakyat malaysia yang bodoh , menuduh melulu tanpa sebarang bukti jangan sama kan isu yang ini dengan isu yang ini, konspirasi

    BalasPadam
  5. Statement bangang sebangang-bangangnya.

    BalasPadam
  6. Blogger ni kalau orang Islam memang sangatlah bahaya. Bahayanya kalau penulisannya ini salah dan ianya akan menjadi satu fitnah. Jika betul tak mengapalah. Kalau salah, dia akan menanggung sumpah orang pada dirinya. Dan lebih parah lagi...beribu orang baca beribulah dosa yang hendak ditanggungnya dunia akhirat.

    BalasPadam
  7. Sape yg buat ayat2 Bodoh ni..meh aku tampor jurus boye...babisialbangang..org ameno mmg Bodo2 semuanye

    BalasPadam
  8. Kah3 bontot dah panas. Puak munafik nie mana boleh terima. Pegilah meliwat lagi.

    BalasPadam
  9. statement tak berasas , ,buang masa bace. .ini mesti budak budak lagi deharka kaw dengan orang tua. .

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online