BREAKING NEWS

WAN AZIZAH BAKAL JADI PRESIDEN PERSATUAN BOLASEPAK SELANGOR.


Pembentukan pasukan bola sepak tempatan bertaraf kebangsaan di Kajang antara taruhan calon PKR Datuk Seri Wan Azizah Ismail untuk berdepan BN dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) itu.

Usaha itu dilihat bagi memikat golongan menambat hati anak muda dalam pertarungan menentang lawannya Chew Mei Fun yang juga naib presiden MCA.

Pengarah Strategi Rafizi Ramli, berkata, selain berusaha membolehkannya beraksi di Liga Malaysia, ia sekali gus menjadikan Stadium Kajang digunakan sebaiknya untuk perlawanan dan latihan.

"Di Kajang ada stadium Kajang yang tidak dimaksimakan dari segi penggunaannya.

"Jadi satu manifesto yang akan diusahakan oleh Dr Wan Azizah, iaitu untuk membawa satu pasukan bola sepak beraksi ke Liga Malaysia dari Kajang,” katanya.

Rafizi berkata demikian bagi memperincikan empat teras yang terkandung dalam “Manifesto Kajang” yang dilancarkan Wan Azizah hari ini di Bilik Gerakan Utama PKR Kajang.

PKR juga mencetak manifesto berkaitan bola sepak dengan aksi Wan Azizah menyepak bola dengan berkain dan berbaju kebarung.

Aksi itu diperhatikan sekumpulan pemain bola sepak yang kelihatan tersenyum.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online