BREAKING NEWS

KAFIR DAPig BANGGA AGIH DAGING KORBAN PADA UMAT ISLAM!! PTUIIII !!!!


Walawehhh!!! Bangga sungguh kafir harbi DAPig sekor ni bila diamanahkan oleh puak-puak Pas untuk mengagihkan daging sembelihan korban Aidiladha pada umat Islam semalam.

Dan tentunya puak-puak khawarijj Pas turut berbangga bila ada kafir harbi yang dapat "ditarbiahkan" oleh dorang supaya lebih dekat dengan budaya Pas..

Apa lagi nak cakap beb.., memang inilah penghinaan terhadap agama yang selalu dibuat oleh puak-puak parti cap bulan tu.. Dan inilah kononnya Islam yang dorang praktikkan..

Dah tak ada sangat ke melayu Islam kat kawasan tu sampaikan puak-puak kahak hijau Pas ni sanggup panggil betina DAPig tu agihkan daging sembelihan korban? Memang memalukan!!!

9 ulasan :

  1. Selalunya kami muslimat pun tak boleh berdiri dekat macam tu dikelilingi para muslimin, Dapig tu dahlah tak bertudung, pakai kebaya ketat pulak tapi cam seronok je si muslimin berkopiah di sekeliling.

    Tentu perfume yg amoi tu pakai harum mengancam...

    BalasPadam
  2. Apa manusia Islam tak boleh fikirkah mengapa perkara spt ini terjadi? Memang sebahagian Melayu Islam tak ada akal, tak boleh membezakan mana patut dan mana yg sial! Untuk mencari undi Melayu, wakil pati bukan Melayu berlumba-lumba ingin membuat jasa. Melayu tak boleh nilaikah? Kalau mereka /Cina dah gatal sangat nak berjasa, nanti hari Jumaat potonglah lembu banyak-banyak, masuk plastik dan bahagi-bahagikan kepada Melayu Islam ini. Ini daging korban- acara keagamaan, tak sesuai sgt dihulurkan oleh yg bukan Islam.

    Jangan jadi bangsa Islam yg tak ada maruah dan tak tahu hukum hakam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dh apa mslhnya klu org cina bg daging... cer mg bg dalil... mna larangannya... poyo je lbh...

      Padam
  3. Tak tahu dan tak faham dengan PAS ini. pengetahuan AGAMAnya tinggi menjangkau awan. pengikutnya setia tak membantah langsung. MAKLUMLAH memimpin mereka dah tentu ahli syurga dan mereka pun ikut sama ......

    BalasPadam
  4. Hukumnya harus dan tidak menyalahi hukum Islam bagi bukan islam mengagihkan daging korban kepada orang yang berhak... Berhentilah jadi jahil murakkab...

    BalasPadam
  5. Kalo bengong tu jgn laa tulis.. Bhase lu pon dh mcm bhse org kapir.. Jgn jd bodo nehh.. Nehh..

    BalasPadam
  6. Kalu bodo tu jgn nulis.. Napok ngat bodo.. Nehh.. Nehh..

    BalasPadam
  7. neh neh neeh 100000000000000000000000000000000000000000000x

    BalasPadam
  8. BUATLAH APA SAJA PADA UMAT PAS MEREKA HANYA MAMPU TERSENGIH DAN KEDUNGGUAN......HATTA KAFIR KENCING DALAM MULUT PUN MEREKA MASIH BOLEH TERSENGGIH DAN KEGEMBIRAAN......HATTA LEBAI-LEBAI ULUNG MEREKA SEMUA NYA SAMA SAJA.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online