BREAKING NEWS

DEDAH!!! IDENTITI CINA SAMSENG DENGAN POLIS TRAFIK DIKENALPASTI !!!


Sebelum ni, gua ada post satu kenyataan berkenaan ada sorang cina pemakan babi yang tunjuk samseng dengan seorang anggota trafik di jalanraya. Korang boleh rujuk kenyataan dari anggota trafik tu kat SINI.

Dan atas permintaan ramai pembaca blog gua.., disini gua publishkan gambar cina samseng pemakan babi tersebut berserta girlfriendnya selaku perakam video..

Bagi sesapa nak berkenalan dengan cina samseng ni, bolehlah berbuat demikian didalam Fesbuk dorang DISINI..

Jom kita tengok sekali lagi ke"samseng"an cina pemakan babi ni terhadap anggota trafik melayu terbabit.. Dia ingat bila dia naik Honda kaler grey WRK1165 tu, jalanraya tu dah jadi mak bapak dia yang punya gamaknya.. Ptuiiii!!!!


Apapun gua ucapkan tahniah buat anggota-anggota keselamatan kita khususnya pihak Polis yang bertungkus lumus jaga keselamatan rakyat didalam negara..

Walaupun ada pelbagai provokasi contohnya macam cina samseng diatas tu.., ia tak sekalipun menghalang penjawat awam kita melakukan tugas yang diamanahkan kepada dorang..

Tahniah dan syabas sekali lagi buat anggota keselamatan kita.. Rakyat Malaysia yang waras tetap bersama menyokong pasukan keselamatan negara!!

7 ulasan :

  1. nih cikareng dah brp thn msk geng 08?? kalau br sthn jagung nak lwn polis plak...

    BalasPadam
  2. kalau dah makan babi perangai dia pun macam babi

    BalasPadam
  3. hasil didikan sjkc dan dapig

    BalasPadam
  4. Ayuh geng rempit!!!
    Jumpa ini bangsat kasi tapau ikat tepi...

    BalasPadam
  5. jetik telinga kalu cina lagu nie...

    BalasPadam
  6. Blog ini buang masa aje. Bodoh

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online