BREAKING NEWS

GILIRAN NABILA HUDA BERGAMBAR TAK PAKAI SELUAR.



Sudah menjadi trend atau kebiasaan bagi pelakon wanita popular, Nabila Huda untuk memuatnaik gambar-gambar kurang senonoh dan seksi di laman Instagram miliknya dan peminat juga memang sudah sedia maklum akan sikap Nabila ini.

Terbaru, kakak kepada Irisha Myra itu sekali lagi mencipta kontroversi hebat yang kesekian kalinya apabila memuatnaik dua keping gambar seperti di bawah menerusi akaun Instagramnya.

Ekoran itu, peminat beliau mula bergaduh sesama sendiri. Ada yang memuji keseksian yang ditunjukkan Nabila malah menyokongnya namun ada juga peminat yang melemparkan komen-komen kritikan pedas.

Bagi admin, selain lakonan mantap beliau dalam membawakan sebarang watak antagonis, kontroversi-kontroversi hebat seperti ini juga menjadi penyumbang kepada peningkatan popularitinya dalam dunia hiburan. - CeritaKosong

7 ulasan :

  1. Kalau putih gebu lawalah jugak..ni..sakit mata memandang..lantak kaulah..kalau rasa ada maruah lagi stop...kalau dah hilang harga diri..well tepuk dada tanya "muslimah kah aku"?

    BalasPadam
  2. nak tanya sikit... agak-agak peha tu, kalau terkena api rokok, sakit tak???? sama-samalah kita menginsafi diri kita sendiri ya????

    BalasPadam
  3. Kebanyakkan artis melayu tidak berpelajaran, abis tinggi pun setakat spm, pasal tu lah mereka tak boleh berpikir dgn matang....dia ikut selera dia masa tu..tak cerdik......dia nak bermegah, tapi dia tak sedar perbuatan dia tu merosakan diri dia balik....selepas dua tiga tahun nyanyi n lakon tak laku lagi...merempat.....

    BalasPadam
  4. Jangan salahkan Nabila ! Apa yang dia ada untuk dipamerkan ? Hanya body saja buleh gagah tu pun tak setara mana, mana ada gebu. Betul kata Tanpa Nama 0714, ilmu agama tak ada, ilmu akademik pun tak ada so...........Si Bapa pun terloncat2, macam mana nak didik anak ?

    BalasPadam
  5. AHHH! INI DIA WANITA CONTOH KAUM MUNAFIQ. AGAMA TAK TAU.

    BalasPadam
  6. Semoga di beri hidayah oleh Allah swt...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online