BREAKING NEWS

ANWAR SOKONG UMAT ISLAM BELA ANJING DI MALAYSIA.


Belum reda kemarahan umat Islam di Malaysia apabila kesucian Ramadan yang lalu dihina dengan sebuah iklan yang memaparkan beberapa ekor anjing berwuduk serta menjamah kuih raya, hari ini Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim pula bertindak menyokong pemilik anjing-anjing berkenaan.

Anwar yang dikenali dengan sikap liberal serta sanggup melakukan apa saja demi kuasa, bertindak menyindir kerajaan sebagai ‘terlebih tindakan’ terhadap Maznah Mohd Yusof, 38, juga dikenali sebagai Chetz.

”(Sepatutnya) hanya beri teguran dan beri dia peluang untuk membela diri,” kata Anwar dilaporkan FMT ketika sidang media di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.


Anwar membuat kenyataan itu selepas Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) memutuskan status klip video ’1 Hari Di Hari Raya’ yang disebarkan di laman sosial baru-baru ini adalah menghina Islam.

Tindakan Anwar ini tidaklah menghairankan kerana Anwar juga sebelum ini pernah menyokong individu beragama Islam yang ingin murtad di Malaysia. Anwar juga pernah mencetuskan kontroversi apabila menyokong keselamatan pihak Israel. ~ MPP News

7 ulasan :

  1. Ada aku kisah anjing ini juga dibela oleh cinabeng...?

    BalasPadam
  2. lantak lu lh bro.. alang2 suruh anwar keluar kan fatwa kan senang..

    BalasPadam
  3. lantak lu lh bro.. ajak anjing tido sekali bro dlm bilik macam cinabeng..

    BalasPadam
  4. semoga allah melaknat kaum kafir n seterunya...amin

    BalasPadam
  5. bela anjing dan bela lembu

    BalasPadam
  6. Ketua puteri UMNO bela anjing 5 ekor kat rumah dia ko x buat post pasal tu pulak..?? Sebok nak.menjatuhkan org je ko ni, fakta pun xbetul.. Ni dh mcm fitnah dh je blog ko ni...xtakut dosa ke.. ????

    Kalau org caye cite putar ko ni, ko tanggung la dosa memfitnah..dh2 la tu owner blog.. Baik la ko jual barang ke , post pasal agama ke..sekurang2nya duit dpt, pahala pun dpt.

    ape2pun..aku doakan ko supaya berubah 1 hari nanti. Amin.

    BalasPadam
  7. blogger2 ameno anakharamjadah nih kalau tak buat fitnah satu hari gatai habih satu badan,macam anjing kurap tu laaa.Asal ada isu aje kalau tak kait dengan anuar tak akan naik kuraplah badan depa.semoga laknat Allah keataih puak ni sampai mampuih dibaham tanah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online