BREAKING NEWS

[VIDEO 18SX] AKSI GHAIRAH BERNAFSU MARSHA MILAN LONDOH DI RANJANG..

Bagaikan satu fenomena biasa dewasa ini apabila daya tarikan untuk menarik penonton ke panggung acapkali disogokan dengan menampilkan wanita seksi dan menghairahkan.

Terbaru melalui sebuah trailer awal yang dihidangkan oleh Syarikat Penerbit iaitu Business Leader Film Production (M) Sdn.Bhd melalui trailer Laga, menampilkan Marsha Milan Londoh dengan keadaan yang menghairahkan dalam keadaan berkemban.

Filem yang menjalani pengambaran sekitar Taiping, Perak ini menampilkan Marsha sebagai pelakon utama dan turut disertai oleh Nasir Bilal Khan, Eman Manan & beberapa nama besar yang lain.

Apakah impak awal dengan menjadikan watak Marsha sebagai simbol seks mampu memberi keuntungan yang maksima buat filem ke 2 hasil arahan pengarahnya iaitu Ismail Yaa’cob?

Hal ini pasti satu cabaran yang hebat buat pengarah ini apatahlagi tiada nama-nama komersial didalam filem arahanya kali ini.

“Saya tahu penerimaan penonton terhadap filem tempatan kini semakin merosot dan situasi ini tidak boleh kita nafikan.

Tapi bagi saya dan juga penerbit, kami sukakan cabaran seperti ini dan kami mempunyai keyakinan dan juga kepakaran untuk memastikan filem Laga ini akan diterima ramai.”
Ujar Ismail.

21 ulasan :

  1. Boikot jer filem tu nanti .cara terbaik nk ajar berok2 industri filem. Babi punye melayu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko la babi..kau ckp ikut suka pantat mak kau je la..klu org kafir ko lyan plk..binatang spe yg tulis kt atas ni...

      Padam
    2. Wei ko sape setan..ko tulis baik ckit bro..ko org ape..agame ape ha sial..cibea lencai..kalau aku dpt tau lu sapa..siap lu gua pecah2kan muka lu..please la jgn dok kutuk2 kaum kami..

      Padam
    3. haa tu la .bodoh punya anjing tak de agama . ko mesti pikir guna kepala lutut ko an .bodoh tak yah jadi manusia larh ko jdy anjing jew orang tak pham bahasa ko .ko menyalak mcm mne pown orang tak pham anjing .

      Padam
    4. Sbb aku org ganu..aku berhak ckp..kau tu anak anjing..kapir laknat..nyusoh org je natang ni hidup

      Padam
  2. @Tanpa Nama

    nak komen boleh jer. tapi jangan sampai menyentuh sensitiviti kaum.. admin pulak kenaler pantau..

    BalasPadam
  3. Lau nk ikut kn..kish ni ada pngjaran...mmg lh x elok mndedah kn sesuatu yg x ptut..tpi itu kn brlakon..skrip ditulis mcm tu..ni bru crita..cuba tngok kat luar..lgi truk ank ank muda kita kn...

    BalasPadam
  4. Anak muda kita truk sebab apa?.. ambik tiru dr filem msia la.. pkirkan la

    BalasPadam
  5. terima sje knyataan

    BalasPadam
  6. Fuck all commenter!!! Wadapak!!!

    BalasPadam
  7. ok,tak tau pendapat korang..tp ada penerbit cakap,adegan2 ranjang yg di tunjukkan adalah untuk memberi kesedaran pd msyarakat tntang remaja zaman skrg..yes,betul..tp perlu ke d tunjukkan dgn cara menaikkan nafsu syawat?tak melampau sgt ke?tp bila msyarakat komen negatif,ckp xopen mind..dlm ISLAM blh ke kt dekatkan diri dgn zina?mmg btl,adegan tu di buat depan org..tp adakah org yg melihat/pelaku tu xnaik nafsu?kalau btl ada,mgkin mati pucuk..
    entah la,zaman moden katakan..agama di ketepikan,pencapaian di utamakan

    BalasPadam
  8. Bodoh doh👎

    BalasPadam
  9. @Asraf
    Heh. Mmg pon...😔 heh... Manusia zamn skrg... TK ade akal btul...😤

    BalasPadam
  10. mungkin pengarah cuba sedarkan orang melayu tetapi bukan dengan cara yang sebegini

    BalasPadam
  11. mungkin pengarah cuba sedarkan orang melayu tetapi bukan dengan cara yang sebegini

    BalasPadam
  12. mungkin pengarah cuba sedarkan orang melayu tetapi bukan dengan cara yang sebegini

    BalasPadam
  13. Berlakon2 jugak..tapi jangan la dedah aurat macam tu..memang elok buat cerita yang ade pengajaran tapi biar la cerita tu elok ckit..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online