BREAKING NEWS

WOW!!! 100 RIBU SERBU CERAMAH MAT SABU DAN AISHAH DI PULAU PERHENTIAN.


Perghh..., penuh sesak di Pulau Perhentian bila 2 orang ikon Pas turun berceramah disitu semalam beb.. Dianggarkan, tak kurang 100 ribu penyokong Pas hadir untuk mendengar amanat dari Mat Sabu dan juga Aishah..

Macam biasa.., Mat Sabu berceramah pasal Umno yang dia tuduh tak islamik dan tak mengamalkan undang-undang Islam didalam negara..

Kak Esah pulak berceramah pasal keinsafan dia yang sebelum ni ditindas oleh kerajaa .. Errr.., bila masa pulak Kak Esah tu ditindas ye?

Dan korang jangan terkejut bila tengok gambar kat bawah ni.. Sebenarnya ramai lagi pendengar ceramah Pas tu yang tak muat masuk dalam lensa kamera..



Tapi percayalahhh..., memang 100 ribu yang hadir di Pulau Perhentian tu semalam.. Betul beb.., kalau korang tak percaya, sila tanya gua.. Hahahaha..

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online