BREAKING NEWS

TUAN IBRAHIM TUAN MAN PENGSAN DISERBU PENGUNJUNG BAZAR RAMADAN DI KUALA BESUT.



Korang jangan tak percaya beb.., Tuan Ibrahim Tuan Man hampir pengsan bila diserbu ribuan pengunjung bazar Ramadan di sini petang tadi.. Tapi nasib baik Tuan Ibrahim tu berceramah diatas trak pikup.., kalau tak mesti terlondeh kopiah dia kat situ jugak..

Dalam satu kenyataan, Tuan Ibrahim rasa terkilan pasal pengundi di Kuala Besut masih bagi undi pada Umno sedangkan Umno didakwa tak amalkan pemerintahan Islam.

Tuan Ibrahim juga berjanji akan pastikan Terengganu jadi negeri paling Islamik jika Pas mampu menang di Kuala Besut nanti. Terengganu juga akan dijadikan negeri bebas masalah sosial jika Pas memerintah katanya.

Dan didepan 20 orang pengunjung di bazar Ramadan tersebut, Tuan Ibrahim yakin Pas akan menang di pilihanraya kecil Kuala Besut ni.. Masalahnya.., 20 orang cukup ke nak tawan Kuala Besut beb? Lu fikir lah sendiri ye.. Hahahaha...

Ni lah pengunjung ceramah Tuan Ibrahim.. Ramai tak? Hehehehe...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online