BREAKING NEWS

[18SXYZ] ARTIS MELAYU BANGGA TAYANG TETEK DALAM INSTAGRAM [VERSI POLITIK AZHAR IDRUS]


Dia yang tayang tetek kepada khalayak umum..., lepas tu bila kita tengok dia marah.. Bila kita tegur.., pun dia marah jugak.. Apa kejadahnya tu semua beb..?

Kalau dia tak gatal nak menayang.., kita pun tak ada peluang nak tengok betul tak? Benda free.., sapa yang tak teringin nak ambik kannn...

Dan bila ada diantara kita yang berhati mulia macam Azhar Idrus menegur perbuatan artis tu menayang tetek dikhalayak ramai.., dah pulak kena maki hamun sebakul..


Gua pun pelik dengan perangai pompuan melayu sekarang ni khususnya artis-artis kita.. Ada yang pakai seksi kononnya tak nak hipokrit.., ada yang masuk politik dengan alasan nak cari syurga..

Bagi gua.., tu semua membuktikan bahawa dorang tu memang hipokrit tahap dewa!! Apa pulak kaitannya seksi dengan hipokrit?? Apa pulak kaitannya join politik untuk cari syurga???

Kalau nak kaitkan seksi dengan hipokrit.., baik korang telanjang je terus.. Itu lagi baik dan didambakan oleh jantan-jantan kabaret berhidung belang yang bersepah didalam Malaysia ni..

Dan kalau nak masuk politik untuk cari syurga.., rasanya baik artis pompuan tu kawin je dengan Mustapa Ali atau Mat Sabu.. Dah tentu-tentu artis tu akan jumpa 'SYURGA' dicelah kelangkang politik sekurang-kurangnya setiap malam jumaat..

So berbaik pada cerita diatas.., korang rasa Lana Nordin tu nak cari apa sebenarnya? Adakah dia frust kerana Azhar Idrus kawin untuk kali ketiga dengan pompuan berusia 27 tahun?

Ataupun dia sengaja nak cari populariti murahan dengan menjadikan tetek sendiri sebagai umpan?? Macam-macam ada kannnn... Hahahahaha...

16 ulasan :

  1. Perempuan tu jalang tu bahasa macam tak ada agama

    BalasPadam
  2. Lana ni gian nakkan batang rasanya.Kan dia ader jantan mat salleh.Tentu power.Tu dok tayang tetek tu.Suh org naik stim ler tu.

    BalasPadam
  3. dia nakkan batang hitam panjang mat hitam negro sebenarnya,sbb pernah kena jd gian

    BalasPadam
  4. tu namanye promo pd mana2 VVIP daaa....

    BalasPadam
  5. Hati-hati keluar kenyataan.....apatah lagi yang berkaitan soal agama.

    BalasPadam
  6. hehehhehe.. teringin nak jadi cam artis minah omputih yg dedah sana sini...kalau ada offer main filem yg xxx kat Hollywood nih, rasa2 mesti dia nak:)

    BalasPadam
  7. Sungguh extreme keadaan perempuan dan lelaki Melayu Islam? sekarang! Yang bertutup, sampai tak nampak biji mata pun ada, sedangkan semasa solat pun muka dibuka! yang tak bertutup mereka rasa macam dapat lesen boleh tayang sesuka hati! Kalau rasa atau perasan diri cantik, simpan dan lihat sendiri sudahlah! Tak payah tayang-tayang pada bukan yang berhak! lagi pun nampak sangat murah!!!Yang penting aurat afdhal, bahagian (bosom) Payudara, (croth) (celah kankang), dan (derriere), (ponggong/pungkok) mestilah terlebih dahulu ditutup. Kalau berjubah tapi jarang, atau bertudung tapi pendek hanya tutup rambut , tapi tayang sampai nak senak mata memandang bahagian yang afdhal tu, rasanya semua dah salah faham maksud tutup aurat! Rambut tu tak buat lelaki turn-on tapi yang afdhal tu ditayang-tayang memang menguji keimanan, ketahap menjijik dan memalukan! Lebih penting dari semua itu, bertutup bukan nak berlakun, dan membuka-membuka hanya memalukan kaum!!

    BalasPadam
  8. Disebabkan Lana ni seorang yang kununnya Islam, aku kategorikan perempuan ni sebagai seorang yang bodoh dan buat-buat jahil...dia kena bezakan 2 perkara. 1) pemakaian tudung adalah suruhan Allah swt dan 2) perangai manusia. Ini 2 perkara berbeza. Orang tak pakai tudung ke, warna kulit hitam ke, putih ke, semua melakukan dosa. kalau tidak, Allah tidak ciptakan syurga dan neraka. Perangai manusia tetap perangai manusia. Jangan sempitkan kotak minda pada orang yang pakai tudung sahaja."Oh, tengok tu orang pakai tudung buat maksiat..." Respon saya, dia manusia bukan malaikat, yang tertakluk pada dosa dan pahala. Jangan cari kambing hitam / alasan untuk menegakkan benang yang basah yang membolehkan kita terus tidak bertudung kerana ianya suruhan Allah. Kalau si polan si polan yang buat dosa dan kebetulan pakai tudung, itu dia, jangan 'generalize' untuk semua orang yang bertudung. Sekurang-kurang orang yang bertudung tidak menanggung dosa membuka aurat bukan pada yang hak. Jangan kata, 'oh, pakai tudung ni kolot lah dan nampak ketinggalan zaman serta menyekat hak asasi manusia yang menuntut kebebasan diri'. Ingat, menutup aurat suruhan Allah. Ada pula yang kata, 'belum sampai seru, belum sampai hidayah atau belum bersedia'. Sampai bila kita tidak bersedia? atau cari alasan? sampai nafas terakhir esok baru sedar? atau kata-kata popular sesetengah orang, esok tua aku taubatlah, sekarang biar aku enjoy. itu yang saya kata buat-buat jahil. Dia tahu, tapi buat-buat tak nak tahu. Ingat, menutup aurat tetap suruhan Allah. Saya mohon pada Allah ampunkan dosa saya sekiranya tersalah kata.

    BalasPadam
  9. lobos dah minah ni.. luaran mcm mantop dalaman barai

    BalasPadam
  10. cik lana,kalau awak nak cakap pasal agama tapi gambar macam tak cukup kain baik xsah cakap la.awak mengata orang berdosa mengumpat tapi komen ayat terakhir awak menyumpah seranah xke lagi berdosa namanya.

    p/s:gua setuju sangat dengan cik anon 7:01pg

    BalasPadam
  11. Yang pi komen banyak-banyak sangat buat apa...lagi popularlah dia..yang penting ajak ramai-ramai boikot dia...kalau dia penyanyi jangan beli album dia,kalau dia pelakon jangan tengok filem/drama dia...ni hampa dah tengok barang dia pastu habis tengok hampa kutuk...hampa dengan dia sama..

    BalasPadam
  12. bodoh punya betina.Allah laknat

    BalasPadam
  13. tetek ko memang sedap lana.. aku suka....................................................................sangat.. ikhlas

    BalasPadam
  14. manusia mcm ni x tahu asal usul kejadian ...ingat mati itu pasti maka neraka jahanam tempat nya....

    BalasPadam
  15. Aku ni kesian tul kat dia nie. Berani dia ni lawan perintah Allah.Ape faedah yang dia dapat dengan pakai macam ni. Ditegur nnt melenting, tak di tegur nnt ramai yang "stim". Bohong la kalau takde jantan yang tak "stim" tengok dia macam nie depan mata. Dilema jugak ni...ooo, ni mungkin faedahnya
    Ape yang aku belajo...dia berdosa, mak bapak dia berdosa dan yang tengok dia pun berdosa. Handal setan wat keje.kesian dia ni kene tipu setan aje atas nama kebebasan. sebab dia sorang ramai yang berdosa.
    Sapa2 yang kenal baik pada dia, nasihat elok2...yang lain tu, klu nak, doakan kebaikkan utk dia...Aku?...... Sapa dia ni huh?

    BalasPadam
  16. Ya Allah ampunilah manusia ni..selamatkanlah dia dari api neraka..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online