BREAKING NEWS

VIDEO PANAS TERLAMPAU DARI WARDINA..


Wardina bikin panas lagi beb.. Kalau dulu dia sibuk berceramah dengan puak-puak PKR diatas pentas yang sama.., sekarang ni dia sibuk pulak komen pasal penyebaran video lucah mengenai pemimpin Pas di ruang siber..

Yang bestnya.., Wardina tak pulak suruh rakyat tolak si pelaku dalam video aksi terlampau tu tapi dia sibuk marah pasal penyebaran video berkenaan..

Gua pun tak tahu apa nak jadi pada minah perasan alim sorang nih.. Memang gila glamer sungguh laa..

Korang tengok sendirilah video dia kat bawah ni.. Gua pun naik geli tengok dia bercakap pasal soal moral padahal dia sendiri sokong individu yang memang terbukti langsung tak ada moral.. Macam gampang kann...

39 ulasan :

  1. Atau dia takut mungkin video dia dgn Stopa Ali pun ada kahkahkah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tak buat bersumpahla tak perlu 4 saksi ada berjuta saksi akan lihat kanu selepas bersumpah apa la bodoh wadina pas ni.

      Padam
  2. Perkara yang paling penting, bukannya video tapi pelakunya. Jika tiada pelakunya melakukan tiada lah videonya. Simple je.. Kepada pelakunya bertaubatlah kepada ALLAH.
    Pada hari kiamat nanti kita tak boleh bagi alasan di hadapan ALLAH, saya parti Hijau, tak perlu dihisab, terus maasuk syurga.
    2. Atau ini semua fitnah je, super impose, maka malaikat pun akur.
    Kita harus ingat, di mahsyar ada video ladi HD di pamerkan tak boleh tipu punya.
    Atas dunia bolehlah, berseronoklah sementara ada usia, jumpa tuan guru, sumpah terus hapus dosa.
    Jika masyarakat kristien/Atheis Eropah pemimpin yang ada skandal semua kena pecat.. Tapi kita disanjung, bahkan diangkat calon PM.
    Dunia dah nak kiamat kot..
    Kaummm Luttt tu, dilaknat oleh ALLAH S.A.W.
    sekarang versi abad 21.

    BalasPadam
  3. wardina...wardina....suka tunjuk hebat, walau tidak hebat pun. Korang ingat tak dia cakap pasal breast feeding lah, cara didik anak lah, ajar anak bersahabat dgn buku lah, cakap pasal artis tak boleh jadi idola lah etc. Nak tunjuk bagus.

    BalasPadam
  4. STOP PENYEBARAN VIDEO LUCAH ASLI BERERTI MELINDUNGI PERBUATAN ZINA PEMIMPIN YANG KAMU SOKONG..PANDAI KEPALA OTAK PR NI NAK MENIPU RAKYAT..KAU JADI PELAKON DAH LAH JANGAN POLITIK PUN KAU NAK LAKONKAN UTK MENIPU RAKYAT..

    BalasPadam
  5. tak tahan pengikut2 saya tu... wooyoo..sepatutnya nasihat pemimpin yang mana bercakap pasal islam jng dok buat zina..dia cakap perasan baguih..ke kwn baik nurul ni..

    BalasPadam
  6. minah ni berlagak nak jadi pakar motivasi... cermin diri dulu. kalau ada video minah ni yg panas2.. kuar kan je...

    BalasPadam
  7. cakap mcm org tak skolah...ko tengok la video tu..lepas tu tanya org yg berzina tu..betul ke...? nak politik pun..tengok la sape yg hang folo..kalau dah berzina tu..berzina je laa...nak cover up ape lagi...

    BalasPadam
  8. sebenarnya allah telah memberi petunjuk kepada kita ...bahawa jika hendak menjadi peminpin pasti lah bersih dari segala tohmahan...jika begini lah sikap wardina dan kumpulan nya..bermana ia tidak langsung mendapat hidayah atas apa yg terjadi sekarang...saya berharap pada puan wardina bersikap adil dalam memberi pandangan...terjadi nya semua ini adalah dgn izin allah...saya rasa ini bukan satu fitnah tetapi adalah kebenaran yg perlu kita ketahui....kita tak mau sesorang peminpin menunjuk warak atau alim tetapi sebalik nya lain..disini saya juga tak setuju tetang penyebar video berkenaan...tetapi rakyat juga berhak tahu siapa peminpin mereka....

    BalasPadam
  9. Follower???kahkahkah.brp juta follower dia?perasan gila wei.ckp ukk akkk ukkk akkk lg nak eksyen lebih.ptuiiii

    BalasPadam
  10. Rasanya admin ni mmg suka tengok video lucah kot...Dah lama dah org putih boleh buat tiru muka, tiru suara...xperlu nak perbodohkan masyarakat generasi Y...Apa yg penting biarlah berpolitik secara matang...Lg 1 yg suka video ni bkn kaki ngaji agama@suka Islam kot...Rujuk Al-Quranlah bang oi...Entah2 mengaji pun x pandai...huhu...

    BalasPadam
  11. Wardina ni pun ada skendle kot psl tu dia takot pendadahan video lucah, nak sokong boss dia la kata kan, nampak alim tapi penyokong LGBT,

    BalasPadam
  12. wardina oi....stopa ali tu bukan pelakon cerita spanar jaya dengan senario roti canai tau tak......!tak payah nak backup pemimpin yang setiap saat sembang islam padahal terlibat dengan zina.....jangan sampai aku jumpa hang aku sumbat spender stopa ali dalam mulut......!

    BalasPadam
  13. Minah ni konpius tahap gaban kut....ada aku peduli...kahkahkah

    kahkahkah...kesian macai-macai PR kat atas dah meroyan tahap gaban...tapi....ada aku kisah...kahkahkah...come on guys, ONE MORE TIME - ikut ramai-ramai -

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  14. Wardina, komen u ni mengatakan tak setuju dgn cara ini kepada siapa?. Siapa pembikin dan pengedar CD ini belum dibuktikan. Jgn lah kita nak jadi baik menuduh BN pula tanpa bukti. Nauzubillah.. Ini 2 X dosa besar ini. Berlaku adilah kita. Bila BN tanpa siasatan dan bukti pun kita percaya. Kalau PR ada bukti dikatakan besi. Kita tak boleh kawal org nak sebarkan vedeo kita tapi kita mampu jaga perangai kita. Jgn kita terjebak dalam soal x bermoral. Kepada yang ingin jd pemimpin tak boleh langsung sedikit tercalar dalam soal moral. Kalau ada harus tarik diri..Wallahua'lam.

    BalasPadam
  15. Cukup-cukuplah pasal penyebaran video lucah samada betul atau fitnah.Malukan bangsa dan agama kita sendiri.Berdebatlah tentang keperluan kita, peranan kita, apa perlu kita buat dan elakkan perkara-perkara negatif demi kemajuan bangsa, negara dan tentunya Islam.Parti PR memang bukannya pandai mentadbir namun ada i dividu yang berkualiti dalam PR yzng boleh dan patut kita dengar pendapatnya.Dlm BN pun ada pemimpin yang bermasalah.Namun kita mesti berfikiran terbuka dan adil.Kalau kita proses pinjaman kita mexti tengok track record peminjzm namun tidak semestinya tanpa CCRIS record dia adalah bakal peminjam yang good paymaster.Kena tengok keseluruhannya. Begitulah dalam proses oemilihan bakal pemimpin yang akan mewakili kita di Parlimen dan ADUN.Jangan menyesal tak sudah kerana kesilapan memangkah yang beberapa saat tu.Takkan main trial and error. 5 tahun lama tu.......Jangan pula bakal MP/ADUN berkelakuan kurang sopan di parlimen/adun bila berdebat pula.Ikut emosi........Kerja malas melawat kawasanplak.

    BalasPadam
  16. semangat adik untuk menegak Islam memang diakui kuat dan bersemangat. Tapi perjuangan Islam ini mesti betul kaedah dan dengan Ilmu. Kalau boleh Ilmu perlu dituntut dengan guru (tadah kitab). Kalau tidak boleh dicari dari pembacaan kitab2 yg muktabar. InsyaAlah selepas itu tuhan akan beri kita hikmah dan firasat untuk mengenal kebenaran. Berdoalah "Ya Allah tujukkan aku yang benar itu benar dan yang salah itu salah". Adik, Islam itu bukan lojik dan emosi. Jgnlah kita tuduh orang sana tuduh orang sani tanpa panduan dari Agama. Jika kita berpandukan Ilmu Agama dan ikhlas kita akan mendapati kebenaran tanpa kita menzalimi mana-mana pihak.

    BalasPadam
  17. carik dalang si perakam dgn si penyebar..bukan dgn mudah menuding jari salahkan umno. malah takde pun pemimpin umno yg menyebarkan video tu..sebenatnya budaya lucah ini dah jadi budaya pkr dan pas..malu la woi wardina..

    BalasPadam
  18. sudahlah macai macai PR baliklah ke pangkal jalan, jgn tertipu lg dgn pemimpin pemimpin PR yang hanya memperalatkan anda semua. Tiada jihad, tiada perjuangan di dlm PR, hanya buang masa anda, buang duit anda. Duduk rumah bersama keluarga lebih baik drpd membela Anwar...dan pelakun pelakun PR tu hanya mengejar jawatan untuk diri sendiri. Renungkan....

    BalasPadam
  19. @Tanpa Namawoit mangkuk kalau gambaq statik boleh la hang buat!ni gambaq bergerak...kalau buat pun mesti ada jagged la poyo!kalau nk taw teknik ni yg mcm hang tgk kt youtube tu perlukan org tu untuk berkerjasam la ngok!!! tu pun blom tentu jadi!ko taw tak untuk buat cge 3 saat(satu saat ada 25 frame x 3 = 75 frame) je memakan masa tiga bulan la ngok...tu pun blom tentu jadi!!!..pemimpim korang sedap2 dok balun ,korang yg teruk2 nk membela bukti depan mata pun x nampak!!

    BalasPadam
  20. Wardina tu asal malaysia kaa...org tua nya asal malaysia kaa

    BalasPadam
  21. susah kalau taksub pada sebelah pihak aje..kita kena berfikiran terbuka..menuduh tanpa bukti adalah fitnah,tak kira pelakunya buat atau tidak..perkara ni berlaku bukan depan mata kita,serah pada Allah untuk jatuhkan hukumannya..dunia akhir zaman menyaksikan Hukum Islam (hudud)sering dianggap ketinggalan zaman,seolah-olah Allah xde Pengetahuan,Dialah Pencipta Sekalian ALAM yang Zahir ataupun yang tidak kelihatan..Iman di hati dapat dizahirkan dengan Tingkah laku luaran,termasuk Isteri dan Teman-teman..kalau diripun tiada kawalan,pakai pakaian pun macam bertelanjangan,selendang dipakai tapi Rambut Berjuntaian,anak muda hilang pedoman,budaya Barat sering diagung-agungkan..Artis tak bermoral jadi pujaan..Bila Alim Ulamak bersuara dikatakan mencari kepopularitian,Sedarlah Islam agama yang penuh kelengkapan,Datangnya untuk menjadi pedoman sepanjang zaman,Pemimpin mana yang harus dipilih ada ada jelas disebutkan oleh Baginda Nabi dan Al-Quran..cubalah kita rujuk kenapa Ilmuan dan Cendekiawan menyertai Pakatan,kerana mereka Pandai membuat Penilaian antara yang kebenaran dan kebatilan,xperlu disogok mana-mana ceramah kepartian..cubalah kita lihat di persekitaran manusia kini banyak ke arah kejahilan,berpaling dari apa yang Nabi ajarkan..Rukun Islam yang Lima ada dinyatakan,TOLAK SATU JAWAPANNYA KEKOSONGAN..Tolak Ulamak,Tertolaklah Nabi Punya Warisan, kita sebagai Hamba perlukan pedoman..Bila ulama mahu menunjukkan jalan kebenaran,maka bisinglah tentera-tentera syaitan yang tak mahu hilang kuasa dan kewangan,RASUAH dijadikan Amalan,Nyanyian menggantikan Alunan Al-Quran..RENUNGKANLAH DALAM FIKIRAN,SEMOGA DI SELAMATKAN DARI KEPAPAAN..

    BalasPadam
  22. go wardina.....anda berani!!!!

    BalasPadam
  23. habis kalau video emak & bapak engcow disebar org engcow tak marah lah...marah kat emak & baapak engcow je lah, nape buat sex...ha3...jenis org jahil tak de iman...UMNOporno suka org bodoh mcm engcow ni

    BalasPadam
  24. Selagi UMNOporno/Bn memerintah video sex akan menjadi senjata utk menjatuhkan maruah sesama islam & melayu....Apaka puak UMNOporno sudah lupa pada larangan ALLAH & Rasul??? berbaloikah mengaibkan sesama islan dgn video2 jijik/lucah...NON MUSLIM MEMERHATIKAN GELAGAT MELAYUISLAM MALAYSIA YG MENGAKU ISLAM TP TINGKAHLAKU MEMELUKAN AGAMA ALLAH YG MAHA SUCI...

    BalasPadam
  25. Susahlah bisnes tudung ariani pas ni. Aku cadangkan ariani xpayah renew kontrak dgn wardina lg. ramai lg muslimah lain yg lebih 'bersih' dari dia.

    BalasPadam
  26. dia takut video dia plak yang kuar.

    BalasPadam
  27. WALA MACAMANA PUN KECAMAN DEMI KECAMAN YG DIBUAT BAGI MENUTUP KES INI.....TUAN PUNYA DIRI LEBIH TAHU SAMADA DIA BUAT ATAU SEBALIKNYA.....KALAU DIA DI PIHAK BENAR TOLONGLAH BUAT LAPORAN POLIS ATAU BUAT SUMPAH LAKNAT BAGI MEMBERSIHKAN DIRI DAN MARUAH.....JIKA BENAR PERZINAAN ITU BERLAKU PAS PERLU LAKSANAKAN HUDUD KE ATAS PESALAH YERSEBUT...INILAH MASA YANG PALING SESUAI......KEPADA WARDINA USAH LAH CUBA MENEGAK BENANG BASAH......LEBIH BAIK ANDA MENDESAK PAS BUAT SIASATAN LANJUT DEMI MENCARI KEBENARAN...APA-APA PUN STOPA ALI DAH DAPAT BARANG SEDAP...DAN ENTAH BERAPA KALI DAH TERPANCUT MANI NYA DI HOTEL BERKENAAN.......UNTUK KEPASTIAN WARDINA PERLU DESAK STOPA ALI BUAT SUMPAH LAKNAT ATAU BUAT LAPORAN POLIS......

    BalasPadam
  28. Blog yang tak mengaji tak paham Al Quran,,, jadi macam ni la,,,

    BalasPadam
  29. PAS -Parti ajaran sesat.
    Parti ajaran syaitan
    Parti ah.... sex

    BalasPadam
  30. tak laku masuk pkr laa... dia tak tau bila ada DAP (known anti Islam) dalam PR, dah tentu perjuangan Islam akan terbantut...mai penang la..DAP perintah, orang2 Melayu kena halau secara halus...rumah kos murah ~rm700k !!!

    BalasPadam
  31. Pemimpin bersih hanyalah Nabi Muhammad s.a.w...jgn lah kita sebagai umatnya berpecah belah hanya kerana puak2 yg tidak mengikut kehendak & nafsu kita.yg kita hina,yg kita caci,yg kita ludah...semua dari ketuanan melayu juga.baik atau buruknya mereka,ttp mengikut ajaran Islam.fikir2kan wahai sahabat sekalian.

    BalasPadam
  32. Anon 19/04/2013 - 3:28 PTG

    Kaummm Luttt tu, dilaknat oleh ALLAH S.A.W ??? Atau ALLAH swt..

    BalasPadam
  33. POMPUAN NI KELAKAR . ITU JE AKU NK KABA.

    BalasPadam
  34. @omaly
    Nampak sungguh kejahilan semua yang menjadi admin dan pengikut-pengikut blog media permatang pauh ini. Wahai saudara semua, janganlah kamu mencela orang lain tanpa melihat dan mengkaji sesuatu perkara atau berita yang disampaikan kepada kamu semua. Rasulullah s.a.w bersabda; Sabda Rasulullah: “Wahai
    orang beriman dengan lidahnya, tetapi belum beriman
    dengan hatinya! Janganlah kamu mengumpat kaum
    Muslim, dan janganlah kamu mengintip keaiban
    (menjaga tepi kain) mereka. Sesungguhnya, sesiapa yg
    mengintip keaiban saudaranya, maka Allah akan
    mengintip keaiban, dan dia akan mendedahknnya,
    meskipun dia berada dalam rumahnya sendiri.” (Hadis
    Riwayat Abu Daud)

    Allah swt mengingatkan
    kita melalui FirmanNya dalam Surah Al-Hujurat, ayat
    6, “Wahai orang yang beriman, jika datang kepada
    kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka
    selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya
    kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara
    tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu
    (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu
    menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-
    Hujurat, ayat 6) . Kenapa saya melihat kejahilan di sini ialah dari penulisan kerana dari tulisan tampak ilmu seseorang yang bertuhankan hawa nafsu dan tulisan itu adalah kata-kata dari lidah. Marilah kita menuntut ilmu agama darimulama dan fahamilah. Bukan lulusan yang menjadi penanda aras kealiman seseorang tetapi akhlak masing-masing kerana akhlak itu adalah salah satu pakaian bagi manusia bertakwa. WaAllahualam.

    BalasPadam
  35. X payahla kluarkn hadis utk mnutup aib pmimpin.desakla pmimpin tu untk mmperthankn dirinya dgn cara buat repot polis tau brsumpah laknat.jgnla ada masalah dlm parti umno je yg di tuduh.bknka pihak BN dah failkn saman pd stopa ali n harakah krna mnuduh bn pya angkara.

    BalasPadam
  36. Kalo macai bn mang bodoh..pembuat video lucah tegar..fitnah malampau macai bn

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online