BREAKING NEWS

PANAS!!! ANWAR AKAN DEDAHKAN PELAKON SEBENAR VIDEO SEKS CHINADOLL MALAM INI.


Anwar Ibrahim mendakwa akan menampilkan seorang lelaki Thailand mirip wajahnya untuk menjadi saksi dalam isu video seks yang dikaitkan dengan dirinya sebelum ini di sebuah madrasah di Permatang Pauh malam ini.

Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), SD Johari Yasin berkata, berdasarkan perkembangan terkini itu, apa yang pasti maklumat yang diterima oleh pihak tertentu sebelum ini adalah tepat dan bukannya dibuat secara melulu.

Ujar beliau, semuanya itu berkaitan dengan usaha Anwar untuk melakukan apa sahaja asalkan video seks tersebut tidak lagi dikaitkan dengannya.

‘‘Anwar mahu membina satu persepsi dalam kalangan rakyat yang video seks yang dikaitkan dengan dirinya itu tidak benar. Sebab itu beliau membawa lelaki Thailand ini untuk menafikan individu dalam video tersebut adalah beliau (Anwar)," katanya.

Kelmarin, SD Johari dalam satu kenyataan akhbar telah mendesak Anwar mengesahkan sama ada benar dakwaan yang beliau telah menemui seorang individu mirip wajahnya untuk mengaku terlibat dalam semua kegiatan liwat yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu.

Lelaki tersebut didakwa berasal dari Thailand tetapi sedikit muda setelah usaha mencari orang yang memiliki wajah dan umur sama dengan Anwar gagal.

Lelaki berkenaan difahamkan telah dibawa masuk ke negara ini melalui Bukit Kayu Hitam pada awal pagi tadi.

Pada 3 April lalu, Ketua Penerangan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Ruslan Kassim meminta Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail menjelaskan mengenai dakwaan wujud satu operasi mencari ‘pelanduk dua serupa’ di Thailand bagi menyelamatkan Anwar daripada isu moral yang dikaitkan dengan suaminya itu.

Terdahulu, pada 17 Mac lalu, Awang Selamat menerusi ruangan Analisis Mingguan antara lain menyatakan seorang tokoh pembangkang telah melancarkan gerakan secara senyap-senyap untuk mencari individu terutama di Thailand yang seiras dengan wajah dan susuk badannya.

Kata Awang, jika pencarian itu berjaya, individu itu akan dipujuk untuk mengaku terlibat dalam satu perlakuan yang mencetuskan kegemparan di negara ini, tidak lama dulu.

Difahamkan Anwar akan menampilkan lelaki Thailand itu buat pertama kali di Madrasah An-Nadhoh, Kampung Petani, Permatang Pauh pada pukul 7.30 malam.

Dalam perkembangan sama SD Johari berkata, sekiranya rancangan Anwar itu mengikut jadual, beliau yakin Ketua Pembangkang tersebut akan mengusung lelaki berkenaan di pentas ceramah di seluruh negara.

‘‘Jika benar lelaki ini wujud saya minta Anwar bawa lelaki ini ke mahkamah. Kemudian panggil Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan tanya pada beliau sama ada kenal atau tidak lelaki ini.

‘‘Jangan berani di pentas ceramah sahaja. Bawa lelaki ini ke mahkamah. Biar mahkamah tentukan kebenaran," katanya.

15 ulasan :

  1. kalau pun betul la crita dongeng ang tu bang non, ang memang orang paling bodo la di malaysia ni....ang bleh dok layan elok lg orang yg penaya hang no....
    kalau aku la dh dia menyamaq jadi aku belakon gambaq blue, memang lunyai aku tibai dia....hang toksah dok buat tahana la bang non woi....hhhhaaaaqqqqq ppppttttuuuiiihhhh

    BalasPadam
  2. salam bro..tolong link kan http://melanausarawak.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. aku doakan sedang-sedang nuar dok cipta fitnah satu donia, Allah padamkan hayat nyawanya....sbb onar khianat zalim dan kejahatannya sudah tidak terucapkan...

    BalasPadam
  4. gila babai punya juburi

    BalasPadam
  5. DoubleNuaqBerahi19 April 2013 7:34 PTG

    Awat lah Nuaq Berahi ni bangang sangat. Kalau dia sumpah kat dalam masjid yang dia tu straight dan bukannya bapak gay dan LGBT seantero bumi melaya kan lagi senang. JImat pun jimat. Ni karang nak kena pi bayaq tambang macai tu, hotel, makan, minum bagai lepas tu nak kena service pulak...kahkahkah...

    kahkahkah...kesian macai-macai PR kat atas dah meroyan tahap gaban...tapi....ada aku kisah...kahkahkah...come on guys, ONE MORE TIME - ikut ramai-ramai -

    Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    BalasPadam
  6. Salam tuan. Blog tuan sudah dipautkan. Mohon pautan semula tuan kembali.
    apple-bru.blogspot.com

    BalasPadam
  7. Betul jugak. Bersumpah lagi senang tk payah pg mahkamah pun apa susah?

    BalasPadam
  8. Dia jerat diri sendiri...ada persoalan yg pendua dia tk bleh jawab...nuaq bodo.

    BalasPadam
  9. kena bukak seluar tunjuk anu sekali

    BalasPadam
  10. tunggu dan lihat dulu. anwar ni memang kuat temberang. bab menipu ni memang dah jadi darah daging dia. anyway, buat apa susah2, masjid kubang semang dekat, pi masjid bersumpah. yang lawak tu, sanggup pula pihak an-nadhoh terima pelakon penzina tu (kalau adalah) masuk ke kawasannya. dah bengong agaknya.

    BalasPadam
  11. Kalau muka sama, cuba check kote dia, sama tak dengan dalam video chinadoll tu.KOTE bengkuk

    BalasPadam
  12. dah memang dia yg jenis bolih sondol depan belakang. kenapa sekarang baru sibuk .....

    BalasPadam
  13. itu menunjukkan pelakon dlm video tersebut ada lah anuar al juburi kerana sanggup mengeluarkan wang beratus ribu ringgit untuk menutup perilaku nya yg mungkar itu.berapa banyak wang yg dihabiskan oleh anuar memgari pelakon klon itu.mai pakatpakat tolak PR

    BalasPadam
  14. Gini la....senang je nak cari kebenaran.....mtk bang nuaq jubori & pelakon porno tu....tunjuk kote masing2 kat Polis....klu nak lagi happening & rakyat lebih yakin....tayang kote hang kat kami...pastu pakat2 ukur....bengkok ke dak....ataupun kemetot je saiznya cam stopa punye....tutup kes!! Mudah2an hang nuaq boleh menang busat 5hb nti!!

    BalasPadam
  15. Dia ingat rakyat Msia ni bodo piang mcm cai2 taksub pakatan.......boleh blaaahhhhh la anugay.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online