BREAKING NEWS

HOT!!! DR MAZLAN BACA YASIN UNTUK KEKALAHAN ANWAR DI PERMATANG PAUH..









Calon Umno/BN bagi Parlimen P44 Permatang Pauh, Dr Haji Mazlan Ismail hari ini telah mengadakan sessi bacaan Yasin di PDM Kubang Ulu.

Ia diikuti dengan majlis beramah meara bersama penduduk tempatan. Menariknya, ahli Pas juga turut hadir untuk mendengar taklimat ringkas yang disampaikan oleh Dr Mazlan.

Ketika ditanya, Dr Mazlan menyatakan tujuan majlis bacaan Yaasin ini diadakan adalah untuk memohon pertolongan Allah SWT bagi kemenangan BN di Permatang Pauh.

Beliau juga berharap Allah SWT memberikan petunjuk kepada rakyat Permatang Pauh tentang siapa sebenarnya individu yang bernama Anwar Ibrahim yang penuh salah laku moral.

Dr Mazlan juga berharap rakyat Permatang Pauh mampu membezakan antara pemimpin berakhlak Islam, dan juga pemimpin yang terkenal dengan skandal yang menjijikkan.

7 ulasan :

  1. Jgn over confident bro...kita tk tau taktik anwar mcm mana..yg menyokong bn bila last minit pangkah pembangkang sb kita semua tau anwar ni licik dia sanggup buat apa saja utk menang apa yg penting perbanyakkan berjumpa dgn kaum cina dan india dan terangkan pada mereka kebaikan kerajaan msia utk rakyat yg berbilang bangsa nescaya bn boleh menang..percayalah kata2 saya ni insyaallah.Hidup Umno Hidup BN

    BalasPadam
  2. Yakin pertolongan Allah. InsyAllah.

    BalasPadam
  3. In Sya Allah, calon BN boleh menang. Yang penting kuatkan usha....

    BalasPadam
  4. anwar, hang buleh pecah perut!!!

    BalasPadam
  5. ABANG JOBOS BILA NAK BUAT MAJLIS BACAAN YASIN...PRU DAH DEKAT SANGAT NI.

    BalasPadam
  6. Jgn mimpi la Mazlan oi nk menang kat permatang pauh. bape kerat sgt la yg datang majlis 'bacaan Yasin' ko tu.

    BalasPadam
  7. Boleh mimpi la woi....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online