BREAKING NEWS

EKSLUSIF!!! DAP AKAN JADIKAN PENANG NEGERI MERDEKA ????


Menurut info yang gua dapat, satu pertemuan diantara pemimpin tertinggi DAP di Penang bersama 20 wakil dari PAP Singapura telah diadakan di KOMTAR Goergetown.. Pertemuan ini katanya bagi menyalurkan dana pilihanraya dari PAP kepada DAP untuk mempertahankan P.Pinang dari jatuh ke tangan BN..

Bukan sikit beb jumlah duit yang terlibat.., tapi berjuta-juta ringgit Malaysia katanya..

Yang amat menghairankan, kenapa PAP Singapura masuk campur dalam perjalanan pilihanraya di negeri P.Pinang ni beb? Kenapa bukan negeri lain seperti Johor atau Selangor?

Korang jangan lupa ye.., DAP tu adalah merupakan "cawangan" parti PAP di Malaysia.. Dan selepas PRU12 dulu, DAP berjaya menawan Penang dari Kerajaan BN..

Khabar yang gua dengar dari kengkawan cina disini mengatakan.., PAP dan DAP nak "memerdekakan" P.Pinang dari Malaysia.. Maksud memerdekakan tu banyak beb.., korang tafsirkanlah sendiri yee..

So.., kalau betullah PAP Singapura dan masuk campur dalam urusan politik negara.., ini bukan perkara kecik tau.. Ini dah kira menganggu gugat kedaulatan negara yang merdeka..

Gua rasa Ah Beng patut jawab tentang hal ni memandangkan bukti-bukti kukuh semua dah ada.. Malah rakaman cctv pun ada jugak beb..

Dan kalau betul lah PAP dan DAP ada perancangan untuk "memerdekakan" P.Pinang dari Malaysia..., gua harap kita jangan pandang sebelah mata tentang hal ni..

Sebarkan perkara ni pada kengkawan dan juga adik beradik.., lepas tu guna lah undi kita untuk tolak anasir jahat laknatullah DAP tu dari bumi bertuah ni..

JOM TOLAK DAP!!!!! JOM TOLAK PAKATAN!!!!

10 ulasan :

  1. Dah terang lagi bersuloh tapi nape Melayu pakatan esp dari PAS langsong xnampak kebenaran ini?....mungkinkah krn hati mrk terlalu hitam akibat dendam kesumat serta hasad dengki sesama agama dan bangsa ..lalu terhijab hati mrk melihat kebenaran...

    Saban hari aq berdoa semoga saudara2 seagama ku di sblh sana terbuka hati utk bersatu dan melihat hakikat yg sbnrnya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah2an. Amiinn.

      Padam
  2. dap nak merdekakan penang.. anwar nak merdekakan sabah.. tembak je monyet2 ni!

    BalasPadam
  3. aku cabar Polis ambil tindakan pada blogger ni dan mulakan siasatan samada fitnah atau betul,,,kita tungguu,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau tanah dh tergadai br hang nk menyesal x da guna dh. Ka hang ni pun ahli PAP..

      Padam
  4. Manusia durjana aljuburi merupakan sepecies virus perosak negara dan bangsa serta agama.Air mata darah tak berguna lagi kerana penang akan jadi Songapork II.Haram jadah kamu kaki pungkoq.

    BalasPadam
  5. Tkda nya dap nk menang kat penang lg...diaorg dah tau nk kalah sb tu mintak bantuan pap.lps pru nanti tau lah diaorg nasib kat mana kalau hidup pun kat penjara je.

    BalasPadam
  6. kami adalah salah satu mangsa kekejaman bangsa komunis dimana kami disiat2 kulit sehingga tidak bernyawa sewaktu pemberontakkan komunis di Malaya. petunjuk bahawa azizan,nik aziz dan karpal singh menyembah tanah adalah doa orang teraniaya kepada mereka yang bersubahat menganiaya hak kami. petunjuk akan menyusul selepas ini dari mereka yang merampas haqNya..ambil iktibar..amin ya rabbal alamin.

    BalasPadam
  7. Mudah sj nak hapuskan puak2 ni.x pyh lawan atau perang.

    Mudah sj - JGN UNDI DAP DAN PR DLM PRU13 NI!!!!

    BalasPadam
  8. Tahniah.. slpas penang mrdeka maka gaytua assyirik akan dijunjung serta diangkat dgn penuh kebencian dihati mnjd presidin mlyu yg prtama dn yang terakhir republik penang kmudian slpas tu gaytua assyirik serta mlyu khawarij yg jahil murrakab akan dilayan serta dihalau dgn penuh hina mcm anjing kurap oleh dapigs papigs dr bumi penang.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online