BREAKING NEWS

BOM DI NIBONG TEBAL ADALAH KERJA AMENO.. - NUAR BERAHIM.


Anwar Ibrahim mencurigai insiden pengeboman dan melontar bahan letupan yang berlaku hari ini dan semalam, menegaskan tindakan tersebut bertujuan untuk mewujudkan ketakutan.

Anwar menggesa pihak berkuasa untuk membuat siasatan menyeluruh dan mencari dalang yang bertanggungjawab mencetuskan insiden tersebut.

"Masa letupan dan lokasi alat-alat ini adalah sangat mencurigakan dan jelas bertujuan untuk mewujudkan ketakutan dan gangguan memprovokasi," kata Anwar dalam satu kenyataan media hari ini.

Pemerhati dan ahli politik sebelum ini memberi amaran tentang kekacauan dan keganasan menjelang pilihan raya umum ke-13 (PRU13) yang dianggap paling sengit sejak kemerdekaan negara pada tahun 1957.

"Saya memuji Pasukan Polis Pulau Pinang kerana bertindak cepat. Siasatan ini perlu dilakukan tanpa rasa takut dan tanpa gangguan," kata Anwar lagi.

Di samping itu, beliau juga mengecam tindakan tidak bertanggungjawab tersebut kerana membahayakan nyawa orang awam dan pada masa sama berharap rakyat Malaysia khususnya Pulau Pinang supaya sentiasa berhati-hati dan tidak terpengaruh dengan khabar angin.

24 ulasan :

  1. Klu mcm tu org BN blh sabotaj atau bom tempat PR lps tu buat statement mcm mangkok ni kt itu provokasi dan kerja org PR sendiri.baling batu sembunyi tgn.

    Amacam??blh??

    BalasPadam
  2. MOTIFNYA SAMA DENGAN YANG MACAM KAT LAHAD DATU TU KE DATO SERI ???...

    BalasPadam
  3. Tah-Tah geng-geng Singapork atau yahudi yang sepusat sepusing dengan Bang Non tu.....

    BalasPadam
  4. PUTAR ALAM DAN MEMANG KAKI AUTA. SELICIK JOBOS MEMUTAR CERITA CINA DOLL.

    HAIWAN YANG TIADA OTAK SEBESAR MANUSIA PUN TIDAK BERAK DALAM SARANG TEMPAT DIA BERTELUR.

    BalasPadam
  5. Inilah cara komunis yg dipraktikan oleh gaytua assyirik lepas buat kejahatan buat kekecohan pula tuduh org lain yg buat. Benar kata seorg pmimpin umno 15 thn dulu bhwa apa yg tdk dpt dilakukn oleh komunis akan dilaku serta dijayakan oleh anwar.

    BalasPadam
  6. Mangkok punya Bn....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mangkok punya PR

      Padam
    2. Pukimak pnya pr...haaakktuuuiihh. ..!

      Padam
    3. bongok punya pr

      Padam
  7. anwar aljuburi anjing yahudi...kenape la ko boleh lahir di Malaysia nih..tuiihhh

    BalasPadam
  8. seolah bila kentut taknak mengaku malah dituduh orang lain yang kentut.. itu sifat anwar.. suka salahkan orang lain.. mcm ni nak jadi pemimpin.. haram!!!!

    BalasPadam
  9. PKR TERENGGANU KATA HADI AWANG ORANG TUA JIJIK!! >>> http://bnbesut.blogspot.com/2013/04/pkr-terengganu-kata-hadi-awang-orang.html

    BalasPadam
  10. Da arwah blum pemilik blog ni?

    BalasPadam
  11. baca pesanan Umat Terakhir

    Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

    http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

    -posman-

    BalasPadam
  12. anak burit Cikgu Bard yang buat kot

    BalasPadam
  13. an war .... kita semua bukan bodoh.... yg bodoh awak dan pecacai awak...sungguh memalukan..... taubatlah sebelum datang lima perkara (mungkin dah ada separuh)... yg mana kita semakin hampir akan pindah ke liang lahad (yg tidak kita ketahui bila)... dan yang pasti bukan lahad datu...selamat mengundi... BN PASTI...PKR/AN WAR KIRIM SALAM...

    BalasPadam
  14. Bg non da lalok pil kuda...tu yg ckp pusing2 tuh.

    BalasPadam
  15. PR - GAME OVER!!!

    JUST KEEP ON DREAMING IF DREAM CAN MAKE YOU HAPPY.



    BalasPadam
  16. Tnya aljuburi 12x pru sebelum ni pernah ke berlaku camni..nampak sngt nak spin..pancong je kat dataran tuu

    BalasPadam
  17. Tnya aljuburi 12x pru sebelum ni pernah ke berlaku camni..nampak sngt nak spin..pancong je kat dataran tuu

    BalasPadam
  18. owner blog ni blum arwah lagiiiii
    25 April 2013 6:01 PTG dh kojol ker????

    BalasPadam
  19. asalkan benda yg x elok ja semua salah BN.......aku setuju sangat la kalau mcm tu. wan azizah dh x seksi, kerepot n dh monopos pun sebab BN la ni. puki nurul izzah dirobek daranya pun salah BN gak tu. ANUar prangai cam babi pun salah BN....

    BalasPadam
  20. Bang non 'nafsu kuda' pun umno yg dipersalahkan?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online