BREAKING NEWS

TAWARAN 5 RIBU UNTUK TAMPAR MUKA TIAN CHUA.


Seorang rakyat Malaysia yang juga merupakan penulis bebas hari ini menawarkan wang tunai 5 ribu ringgit kepada sesiapa saja yang sanggup menampar muka Naib Presiden PKR, Tian Chua. Selain itu, 50 ribu ringgit juga ditawarkan kepada sesiapa yang boleh membawa balik kepala Ketua Penceroboh yang bertanggungjawab di Sabah.

Tawaran berkenaan dibuat melalui blog http://satdthinks.blogspot.com. Penulis berkenaan juga menetapkan syarat supaya menyertakan rakaman video kepada sesiapa yang mahu menuntut wang ganjaran berkenaan.

Tian Chua kini menjadi sasaran kemarahan rakyat Malaysia apabila menuduh anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu ketika menentang penceroboh sebagai sandiwara dari pihak Umno. Tian Chua juga menyifatkan pencerobohan di Sabah tersebut adalah taktik kerajaan BN untuk melengah-lengahkan Pilihanraya Umum yang ke 13.

Tian Chua sehingga kini masih belum meminta maaf kepada pihak yang dituduhnya melainkan dia menganggap kenyataannya telah disalah tafsir dan difitnah oleh media perdana.

Setakat ini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat oleh rakyat Malaysia terhadap Tian Chua berkenaan kenyataan celuparnya. Selain itu, rakyat Malaysia menerusi NGO dan pertubuhan bebas juga mengadakan demonstrasi bagi mendesak kerajaan menghukum Tian Chua serta Anwar Ibrahim yang disifatkan sebagai Pengkhianat Negara. ~ MPP News.

10 ulasan :

  1. Rasanya tanpa ganjaran pn ada bnyk rakyat malaysia yg sanggup atau teringin bg penampar pd cina jahanam yg brnama tian chua.. jgn kata org melayu atau bangsa2 lain, org cina sendiri akn melakukn bnda yg sama nk bg si celaka ni penampar.. ada sorg kwn cina saya jg teringin sgt2 nk bg pnmpr kt mangkuk ni...

    BalasPadam
  2. Tak payah lapuran polis.
    Tak payah tampar.
    Ludah sahaja kemukanya.

    BalasPadam
  3. RM5000 jer? Taknaklah. Muka tu takder harga sedangkan tangan aku ni mahal 1 juta.

    -Tangan Emas

    BalasPadam
  4. Kahak hijau je muka Cina Tian Chua. Tunggu je dengar berita.

    BalasPadam
  5. Penampaq 5k.. Penumbok 10k lg cantek.. Konpem hilang hidong apek ni.

    BalasPadam
  6. Tampor Nuar brapa agaknya. Musti lumayan nih. Kurang2 15k.

    BalasPadam
  7. pijak tengkuk pun best la der...

    BalasPadam
  8. Gunakan saluran yg betul . Undang2kan ada

    BalasPadam
  9. Jap nak buat Plan A & B..kul berapa dia kuar..jam berapa dia balik umah..jam berapa jumpa nurul..sat nak pasang camera spy kat umah dia..cantik ..plan A gagal, B ada..nak join ..5K hang punya..aku hanya nak tengok pipi dia merah..kena sedas..jgn lupa bawa cam yg canggih..misi mesti diteruskan hingga mission complete..

    BalasPadam
  10. nanti kita tampar dapat 5k... apek ni saman kita... he3... masalah yang ada jangan ditambah masalah baru.... serah pada pihak pewajib utk selesaikannya..... kita berdoa apek tua ni akan ditimba musibah kerana kebiadapannya.. TIAN CHUA, DAN SELURUH KELUARGANYA, ANAK CUCU CICIT DAN SELURUH KETURUNANNYA akan ditimpa musibah, akan sial dan sue........ amin3

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online