BREAKING NEWS

PERGHH!!! AES tangkap Van pecut 930km/j di Perak..


Tahukan anda, kelajuan terbang sebuah Airbus A380 ialah 0.85 March atau kira-kira 900km/j [Wikipedia].

Di antara kenderaan darat, hanya kenderaan di Malaysia yang mengatasi kelajuan sebegitu dan tentu akan menjadi rekod kelajuan dunia angkara AES. Rekod tersebut dipegang oleh Nissan Venette dengan kelajuan 930km/j.

Tentu pihak Nissan teramat bingung kenapa kenderaannya boleh mencapai kelajuan sebegitu. Ada yang berpendapat ia ditolak jin.


Rekod kedua dipegang oleh Toyota Hilux yang mencapai kelajuan 789km/j angkara kerja bodoh AES. Ini juga akan membingungkan jurutera kereta dunia.

Kenapa sistem AES boleh terjadi sedemikian. Agak-agaknya yang tak laju akan dilajukan sistem tersebut, lagi laju lagi masuk kan!!

*sumber Ekelleh.com

2 ulasan :

  1. salahkan excel je senang, ha ha ha

    BalasPadam
  2. Bukan apa.....Kamera dia pakai tu rabun. Jadi rekod dia pun jadi gila babi. Itulah ...lain kali pasang yang original saja...jangan tipu...nanti pengguna lebuhraya tertipu pula. Bila orang dah tak percaya sampai bila pun orang tuduh AES tu kerja gila. Test elok-elok dulu baru pasang , jangan ambil mudah, ini kerja untuk orang ramai patuh undang2. Kalau macam ni kan susah , dah jadi isu. Macam ada skandal tipu pula ...Kan rakyat Malaysia sekarang dah bijak pandai,Tapi pandai dalam komplin saja. Bila buat kerja jdi macam kamera AES inilah jadinya....Bila diri tak pandai jangan buat pandai nanti negara engkau gadai...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online