BREAKING NEWS

3 gambar Shah Rukh Khan di Majlis Ulangtahun Tun Mahathir..


Shah Rukh Khan telah terbang ke Malaysia untuk beberapa jam demi meraikan pemimpin kesayangan beliau, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Majlis sambutan ulangtahun kelahiran Tun Mahathir diadakan di Lé Meridien, Kuala Lumpur yang turut di’hadiri oleh jemputan kehormat dan para selebriti terpilih.


Dalam majlis yang sama, Shah Rukh Khan juga telah menerima sendiri anugerah Brand Laureate yang di’sampaikan oleh Tun Mahathir yang secara rasmi berusia 87 tahun.

Walaupun Tun Mahathir dikecam dan dimaki hamun oleh pihak pembangkang khususnya Pas.., namun kehadiran aktor terkenal Bollywood ini sekaligus membuktikan Tun disanjung oleh masyarakat luar..


Semoga Tun Mahathir dianugerahkan kesihatan berpanjangan dan dipanjangkan umur beliau.

2 ulasan :

  1. SHAH RUKH SANGGUP DATANG DARI JAUH UNTUK BEBERAPA JAM DEMI MERAIKAN TUN M..PEMIMPIN LAIN ADA KER DAPAT PENGHARGAAN MACAM NI?..TAHNIAH TUN M DAN TERIMA KASIH SHAH RUKH KHAN...

    BalasPadam
  2. Tahniah Datuk shah rukh khan atas anugerah brand laureate yg disampaikn sndiri oleh Tun M...bangganya jadi rakyat Malaysia..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online