BREAKING NEWS

WOW!!! RATUSAN RIBU rakyat banjiri ceramah Anwar di Shah Alam..

Gua dimaklumkan, sekarang ni berlaku kesesakan yang luar biasa di seluruh kawasan Shah Alam kerana Program Jelajah Merdeka Rakyat oleh Anwar dan Pakatan..

Hampir semua jalan masuk ke kawasan berkenaan mengalami sesak teruk sampaikan ada kenderaan yang tersadai ditepi jalan akibat kehabisan minyak..

Pihak Polis cawangan traffik pula diberitakan terpaksa mengerahkan hampir keseluruhan anggota didalam negeri Selangor bagi mengawal keadaan lalulintas yang langsung tak bergerak..

Di kawasan ceramah pula, gua difahamkan terdapat ratusan ribu rakyat Selangor sedang khusyuk mendengar amanat yang diberikan oleh Anwar serta Menteri Besar, Khalid gagap..

Walaubagaimanapun.., ceramah oleh Khalid terpaksa diberhentikan beberapa kali kerana penyakit gagapnya semakin menjadi-jadi..

Menurut seorang petugas disitu.., keadaan tersebut mungkin disebabkan Menteri Besar itu terlampau teruja dan terkesima dengan bilangan pendengar yang hadir diluar jangkaan..

Kalau beginilah keadaannya di Jelajah Merdeka Rakyat anjuran Pakatan di Selangor.., Najib jangan mimpilah nak tawan balik negeri tu dari PR..

Dan Noh Omar pun jangan berangan lah nak jadi MB baru lepas PRU13 nanti yee.. Jelajah ni membuktikan bahawa sokongan rakyat pada Anwar dan Khalid memang tak berbelah bagi...

Korang tak percaya??? Jom tengok keadaan semasa serta terkini di kawasan program Jelajah tu... Ratusan ribu tu bebb... Bergetar telor pemimpin kerajaan kalau macam ni punya ramai ooo... hehehehe....






Lagi laporan pasal ni DISINI..

4 ulasan :

  1. Poning den kalau macam ni.. ini sumo salah UMNO/BN ni..

    BalasPadam
  2. Dengar ceramah anwar boleh , pakai tak boleh !

    BalasPadam
  3. cukup ramai sampai bergegar telo, dek ramai nyer org yg menyorokkan diri dari di tangkap oleh kamera

    BalasPadam
  4. hehehe,, terkejut eden,, ramai bebenor,,

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online