BREAKING NEWS

Fitnah TERBARU Ostazah Ebbi terhadap @NajibRazak..


Perghh..., Ostazah Ebbi ni semakin hari semakin mengganas nampaknya sejak dia bergelumang dalam kandang Pas..

Yang terbaru, Ebbi didalam satu laman perkongsian gambar, telah menyebarkan fitnah kononnya Perdana menteri Malaysia menyokong perancangan Yahudi..

Ebbi telah menyebarkan satu risalah yang menuduh Najib Razak sebagai Ahli Freemason!!!

Bagi gua, ini memang satu tuduhan yang amat berat kerana ia melibatkan pemimpin tertinggi negara yang diketahui umum sebagai sebuah negara Islam..

So adakah wajar seorang pemimpin tertinggi negara Islam macam Malaysia ni dituduh menyokong perancangan Yahudi dan juga Ahli Freemason?

Disini gua nak tengok sama ada Menteri KDN dan juga pihak berwajib berani tak buat sesuatu pasal fitnah ni?

Walaupun korang dah sedia maklum tentang 'Kedudukan TELOR' menteri KDN kita tu.., tapi tak salah rasanya kita bagi dia peluang terakhir 'yang ke 500 kali' untuk menjalankan kewajipan beliau...

Kalau tak ada tindakan jugak, lepas PRU13 nanti biar gua je jadi Menteri kat situ.. Sekurang-kurangnya.., gua lagi macho.. Hahahaha....

11 ulasan :

  1. nme anwar klua dlm lmn web freemanson tu... die xbrani komen plak... ni ntah spe nye resume di amik ntah n suke suki tuduh...

    BalasPadam
  2. AMIN. muga dipanjangkan umur abi supaya dia tahu yang mana pahala yang mana DOSA.DAN SEDARLAH DI BUMI MANA ANDA BERPIJAK SEKARANG

    BalasPadam
  3. Dia tengah cari peluang nak jadi calun PRU13 kot? hehe

    Analisis Bingai kalau PR perintah Malaysia di:
    TPM Nombor 2 di TENDANG TERAJANG

    BalasPadam
  4. Betina janda ni dah meroyan sebab lama tak dapat aiskrim..kalau dulu masa jadi artis..gian2..bawak anak muda melencong berdua-duaan di luar negara.

    BalasPadam
  5. najib ker anwar yg ahli freemason tu abby?cuba check balik...

    BalasPadam
  6. LEBIH HEBAT FITNAH MUNKIN LEBIH BAYARAN KOT ??? MCM PELAKON LAGI BERAT WATAK MAHAL BAYAR

    BalasPadam
  7. Ebbi ni lapar batang bai, dah berapa lama air naik kepala..

    rilek je

    BalasPadam
  8. Sbnarnye dia ni ada mslh jiwa kacau maklumlah perigi pn da x srvis dn ditmbah lg pkwe lk cabut lari so krn tu dia mroyan x tntu psl mcm org gila talak.

    BalasPadam
  9. Saudara di atas, ebbi xkan lape btg sbb dikelilingi dgn ustat2 yg suka bg kaunsling pgi2 bute. Hahahhh, syg badrul amin n mat sabu... 2 lwn 1, xkn x puas lg kot....

    BalasPadam
  10. ada yang suruh dia cakap gitu..orang yang suruh tu 'tak de keberanian' Maka si ebi ni,telah menjadi kuda tunggangan orang lain tu..dia tu baru je pandai nak pakai tudung dan dah biasa pulak dgn gossip2 ni..kalau kena 'cekop'ebi yg kena..yg tukang suruh..tak ngaku..ebi mana pandai pasal freemanson ni...masuk pas je dia baru tahu..selama ni asyik ngapal skrip..tak de masa nak mentelaah benda2 mcm ni. Tak caya..suruh DS Najib siasat..berat tuduhan ni..mana boleh tuduh PM aku mcm tu..

    BalasPadam
  11. MPP for KDN !!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online