BREAKING NEWS

[SANTAI 18SXXX] Kisah Bung Nuar melanggan Pelacur..

Di keheningan malam yang sunyi, secara tak semena-mena Bung Nuar tiba-tiba berasa ghairah.. Mungkin inilah penangan Kopi Tongkat Ibrahim Ali yang di minumnya sebentar tadi..

Tanpa bertangguh.., Bung Nuar segera menghubungi seorang temannya, Tokey Ruunie yang menyelia sebuah Pusat Urut di pusat bandar untuk melampiaskan hajat yang semakin menggebu-gebu didalam dada..

Bung Nuar : Tokey.., i mahu sorang la malam ni.. Tapi i ada $20 je.. U pun tau gaji i sebulan singgit je...
Tokey : Aiya..., 20 ringgit ka, bapok pun tidak mau itu macam kalu boss...
Bung Nuar : Tolong la tokey, tidak cantik pun tidak apa.., janji boleh ngentot sudah laa.. I dah sangap nihh...
Tokey : Ok la.., u datang sini mari...

Bung Nuar dengan gembira pergi ke pusat urut tersebut sambil membayangkan aksi-aksi kamasutra yang bakal dipraktikkannya apabila bersama-sama dengan pasangannya nanti..

Tapi alangkah terkejutnya Bung Nuar apabila dia diberikan seekor ayam betina oleh temannya tersebut.

Bung Nuar : Apa ni tokey? Apasal u bagi ayam kat i? I nak ayam 'yang lagi satu'.., bukan ayam ori ni..
Tokey : Sudah la boss.., u bagi sini $20 dan pergi masuk sana bilik aircond main. U jangan lupa ikat itu ayam punya mulut sama dia punya kaki.. Kalau tak nanti bising ooo...

Bung Nuar pasrah lalu memberi $20 dan melempiaskan nafsunya di dalam bilik yang ditunjukkan oleh temannya tersebut..

Tak berapa lama kemudian, beliau balik dengan puas walaupun hanya 'dilayan' oleh seekor ayam..

Keesokannya malamnya, Bung Nuar sekali lagi mengunjungi pusat urut tanpa menghubungi Tokey Ruunie terlebih dahulu..

Bung Nuar : Tokey.., malam ni i mahu lagi.. Tapi i tak mau ayam macam semalam tau..
Tokey : Ok, bayar sini $300.
Bung Nuar : Errr..., malam ni i ada $10 je tokey.. Tolong la tokey..
Tokey : Haiiiiiya $10 saja ka...? Bayar bilik aircond pun tidak lepas loo... Ini macam lah kawan.., i bagi u mengintai orang main saja la haa... Sikarang.., u pegi sana bilik belakang.., sudah ada bikin lubang intai. Sana sudah ada 2 orang sama-sama intai.
Bung Nuar : Ok2 tokey.
Tokey : Jangan buat bising aa... Nanti itu couple tau susah wooo...

Bung Nuar terus berlalu ke sebuah bilik belakang yang dimaksudkan.. Nampaknya memang sudah ada 2 orang sedang mengintai orang 'bermain' melalui lubang kecil yang telah siap ditebuk.

Tanpa bertangguh lagi.., Bung Nuar segera join aktiviti mengintai tersebut... Sebaik saja matanya melihat aksi didalam bilik itu, Bung Nuar menyumpah seranah kerana aksi yang dilihatnya adalah aksi dua lelaki gay.

Bung Nuar meludah kerana merasa geli yang teramat... Tak semena-mena.., orang yang mengintai bersama-sama di sebelahnya segera berkata..

" Kira ok lagi boleh tengok aksi gay bro..., malam semalam ada orang lagi bangang main dengan ayam.., siap ikat ayam di katil.. Sumpah macam siyall..."

2 ulasan :

  1. mangsa ayam yg sial tu paham2 je la hahahahahahaaa

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online