BREAKING NEWS

Eli Wong meroyan bila disuruh jaga HUTAN kangkang..

Seorang wakil rakyat BN, Datuk Mohd Isa Abu Kasim mencetus ketegangan di persidangan DUN Selangor hari ini apabila beliau didakwa menghamburkan kenyataan seksis terhadap anggota exco Elizabeth Wong.

Mohd Isa dalam perbahasan itu antara lainnya berkata beliau gembira kerana exco berkenaan terus menjaga kawasan rizab hutan untuk menghalang pencerobohan.

"...(Tapi) jangan sampai lupa jaga hutan diri you sendiri," katanya lagi.

Beliau sebelum itu mencabar Elizabeth supaya mengemukakan saman terhadap akhbar The Star berhubung laporan mengenai dakwaan pencerobohan ke atas kawasan rizab hutan Taman Templer.

Wong ketika menyambung ucapannya selepas itu menyifatkan kenyataan Isa itu sebagai cubaan untuk bertindak "nakal-nakal" terhadapnya.

"Tak apalah. Ini adalah perangai Umno-BN. Kita sudah sedar, tak payah jawablah.

"Anda dan saya tahu. Tak apa, nak hina wanita, hinalah. Ini Umno-BN," kata Wong.

Dalam satu sidang media selepas itu, Wong berkata golongan wanita perlu menolak wakil rakyat BN atas sikap yang ditunjukkan oleh Mohd Isa.

Isu berkenaan turut dibangkitkan exco hal ehwal wanita Rodziah Ismail dalam perbahasannya selepas itu, dengan menyifatkan kenyataan Mohd Isa sebagai "seksis dan lucah" dan menggesa Isa dirujuk ke jawatankuasa hak dan keistimewaan Dewan.

5 ulasan :

  1. ooo..sikap orang UMNO camtu eks..sikap orang PKR dan PAS pulak camner..boleh bogel..boleh meliwat..boleh berzina dengan bini kawan dan bawak anak dara orang ke..ini ke orang yang nak jadi pemimpin.

    BalasPadam
  2. Nampaknya hutan you nak kena kasi trim sikit. Tebal sangat. Tak nampak laluan.

    BalasPadam
  3. ORG UMNO HINA DIA KHUSU DAN PKR UMUM KERANA MEREKA LAYAK DIHINA

    BalasPadam
  4. kenyataan seksis? habis ngko tu over seksi smp satu dunia tengok tak malu ke? kena kat pemimpin luar negara, dah lama resign beb..dasar kulit muka tebal mcm khinzir!

    BalasPadam
  5. Eli Kangkang neh kalo dia ahli UMNO dah lama kene letak jwtn...tapi oleh krn dia dari puak pembangang maka sgl dosa dia dah di sucikan oleh father n ajis...

    Kat luar negara pon kalo ada yg kene tuduhan kes moral yg sbgini pon , mrk akan melepaskn jwtn itu...cume di Malaysia saja pelakon2 porno terus memegang jawatan dgn sebebas2nya....dan dgn TAK TAU MALU..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online