BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Video Najib kata Hudud LANCAU??? Biar betul beb??


Puak-puak blogger Pakatan tengah menyebarkan satu video kononnya rakaman Najib kata HUDUD LANCAU.. Puak-puak tu diketuai oleh blogger bangang MiloSuam, dengan bangganya kata Najib telah hina Hudud..

Tapi betul ke Najib cakap macam tu? Takkan lah Najib teruk sangat sampai sanggup hina hukum Islam beb? Cuba korang teliti video kat bawah ni dari Milosuam..


Rupanya blogger bangang Milosuam dan gerombolan mangkuk ayun Pakatan KANTOI lagi hari ni.. Dorang sebenarnya dah edit video ucapan Najib di Majlis MCA tu, dan spin kata Najib hina Hudud..

Yang betulnya ternyata Najib sebut Hulu Lacau, iaitu nama tempat persinggahan antara Kuching dan Sri Aman. Bukannya Hudud Lancau seperti yang puak-puak Pakatan tu dakwa..

Korang boleh tengok video yang aslinya kat bawah ni..


So, korang nampak tak macam mana blogger-blogger bahalol Pakatan sekarang ni terdesak untuk jadikan Anwar sebagai PM sampai sanggup tipu pembaca dorang?

Pasal tu lah gua kata, hanya yang bodoh je sokong Pakatan.., dan hanya yang bahalol je percaya pada media puak-puak tu..

Jangan heran beb.., menipu dan memfitnah tu dah dikira satu ibadah dalam Pakatan laknatullah.. Tak percaya tanya Milosuam.. Hahahahaha...

5 ulasan :

  1. PERGH..SI PONDAN TU TAK HABIS2 MENIPU MACAM ANUGERAH TUHAN DEPA JUGAK YE...

    BalasPadam
  2. nak tanya Milosuam pasai bab menipu dan memfitnah nih...??eh...bkn kata ibadah...malah DIWAJIBKAN kepada penganut pakatanirrojim....sedangkan nabi Nik Ajis pon pernah berkata.."syaitan pon blh dijadikan kawan jika ia membantu menjatuhkan musuh.."

    BalasPadam
  3. Kalau tak memfitnah bukan Pas nama nya.

    BalasPadam
  4. Apa lagi kasi report polis lah dan mintak Pemuda UMNO saman ler kerana mengaibkan Presiden Parti.....

    BalasPadam
  5. milo suam itu pondan. sesuau utk org2 PAS test market haha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online