BREAKING NEWS

[18SXX] Bila pompuan sembang pasal G-string di Fesbuk..


Errr.., gua sebagai seorang jantan macho pun rasa malu bila baca perbualan awek-awek kat atas tu..

Dah tak ada topik lain ke dorang nak sembang? Kenapa topik seluar dalam jugak yang dorang nak cerita? Dah tu, share pulak dengan umum.. Whyyy!

Jadi bila gua kata pompuan zaman sekarang ni makin tak malu, ramai lah yang meroyan marah kat gua.. Tapi korang tengok lah sendiri peel anak gadis kita..

Kalau alat yang dikhaskan untuk tutup kemaluan pun dorang boleh jadikan open discussion.., apa maksudnya tu beb? Bukan tak malu ke namanya tu?

So nasihat gua buat anak-anak dara diluar sana tu, lain kali nyuruk-nyuruk lah sikit kalau nak bercerita pasal g-string korang tu ye..

Janganlah sengaja memancing nafsu jantan-jantan kabaret diluar sana tu dengan perbualan hot korang.. Nanti tak pasal-pasal ada yang masuk wad pasal pendarahan hidung tanpa henti..

Walaupun banyak jantan-jantan kabaret diluar sana tu yang agak nakal, tapi kesianlah pada jantan macho yang innocence macam gua nih.. Tak pasal-pasal gua dilanda emosi Wahid Kasran bila tengok status tu..

Dan tak pasal-pasal gua terpaksa melakukan Yoga penenang perasaan selama 1 jam pepagi buta nih... Ni semua G-String punya pasal lah!! Demmmm!!!

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online