BREAKING NEWS

TERKINI!!! Sam Ketot KANTOIII !! Bodyguard tak acu senjata??

Satu negara dah tahu bahawa Samsul Iskandar merupakan Ketua AMK yang paling MANGKUK dalam parti pembangkang..

Hari Samsul bukan saja membuktikan otak dia bertaraf mangkuk tingkat, tapi Samsul juga menunjukkan bakat sebagai seorang PEMBOHONG BESAR..

Dalam satu kenyataan kepada Sinar, Samsul dengan selamba nafi bahawa bodyguard Anwar acu pistol pada orang awam..

Kata Samsul lagi, tunjuk pistol tu adalah perkara biasa dan juga standart bodyguard untuk lindungi majikannya..

Masalahnya sekarang.., ada video yang menunjukkan mamat pencacai Anwar tu acukan pistol.. Dan masa tu, Anwar dikhabarkan berada di atas bas..


So..., Samsul nampaknya dah KANTOI menipu rakyat Malaysia beb.. Malu betul puak-puak PKR sebab ada sorang Ketua Pemuda yang terbukti PEMBOHONG BESAR!!

Sekarang ni baru gua tahu kenapa puak-puak AMK PKR tu bangang-bangang belaka.. Sebabnya dorang ada Ketua AMK yang kuat kencing!! Hahahahaha...


Angkatan Muda Keadilan (AMK) menafikan salah seorang pengawal peribadi Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengacukan pistolnya ke arah orang ramai ketika insiden menghalang bas PKR Jelajah Merdeka Rakyat di Jasin, Melaka semalam.

Ketuanya, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, pengawal yang ditugaskan untuk menjaga keselamatan Anwar tidak mengacukan senjata tersebut ke arah orang ramai sebagaimana dilaporkan beberapa media hari ini.

"Pengawal yang ditugaskan tidak mengacu senjata api terhadap orang ramai.

“Sebaliknya, apa yang dilakukan adalah mengeluarkan senjata api dan menghalakan muncung pistol ke tanah, di bawah paras pinggang," kata beliau yang juga Ketua PKR Jasin.

Tambah beliau, tindakan yang dilakukan oleh pengawal terbabit mengikut Prosedur Operasi Standard (SOP), yang akan dilakukan oleh mana-mana pengawal keselamatan untuk memberi amaran kepada orang ramai supaya beredar dan tiada gangguan ke atas pihak yang dijaganya, dalam kes ini Anwar.

"Apa yang saya dengar daripada pengawal terbabit, dia berkata kepada semua orang ramai untuk bersurai dan jangan ada yang menggangu," tambah beliau.

Sebaik sahaja kejadian terbabit, beberapa anggota polis yang berpakaian preman menyerbu ke arah pengawal terbabit dan merampas senjata itu daripada lelaki tersebut, ujar Shamsul Iskandar.

Tambah beliau, satu laporan polis akan dibuat mengenai perkara tersebut hari ini.

3 ulasan :

  1. Si Ketot tu kalau Juburi liwat dia pun, dia kata Juburi salam dengan dia.

    BalasPadam
  2. Hai apa nak jd dgn pencacai umno polis kata tak acu depa kata acu pistol nak ampu najib pun jng la sampai otak bubuh d kepala lutut

    BalasPadam
  3. lah ni ekau nak kate polis betul aaar?? pembangkang bewak pun ape kurangnyer?? kejap polis jahat wat keje x betul kejap polis betul.... cth mcm si lanvin ni laaaa lidah bewak mcm bakal PM die gak hahahah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online