HOT!!! Rozita Che Wan tayang body SEKSI di majlis Aidilfitri..

Posted by MPP On Ahad, 9 September 2012 14 comments
Mak aiii.. Ketatnya baju selebriti cantik ni beb.. Tahulah awak tu suka pakai seksi.., tapi takkanlah di majlis aidilfitri pun nak pakai pakaian yang sendat macam tu..

Dek kerana pakaian sendat selebriti tersebut, ramai jantan-jantan kat situ dilaporkan berdarah hidung..

Bukan tu je beb.., malah ramai juga yang dikhabarkan sakit tengkok akibat terkehel follow liuk lentuk body selebriti tersebut..

Gua rasa, lain kali Rozita patutnya pilih pakaian yang lebih sesuai untuk kemajlis-majlis aidilfitri macam tu..

Gua akui..., pakai kebaya ketat macam tu memanglah cantik dan menggiurkan.., tapi gua harap beliau faham jugak perasaan kaum lelaki kat situ..

Selebriti tu kena lah faham betapa seksanya kaum lelaki dimajlis tu menahan gelojak di jiwa akibat dari implikasi pemakaian baju ketat beliau.. Kesianlah pada dorang ye..

So..., satu je nasihat gua..., nak cantik tu biarlah bertempat.. Jangan sampai orang sekeliling mengumpat dah le... Peace!!!






* gambar ehsan blog rezabtanahmelayu..

14 comments:

Tanpa Nama berkata...

Lu jalouse lah tu,gua agak-agak saja.Lu ingat sempoi tak?.

Tanpa Nama berkata...

pak aji pas..

REZAB Tanah Melayu berkata...

I like...good job MPP!

Tanpa Nama berkata...

cantik la rozita. i loike. takde sape berdarah hidung pon, ko sorg je moderator woi.

dah tak tahan nafsu tgk la tpt lain. balik balun bini yg sah.

ATU ARUTY berkata...

KALAU DIA MATI MASA TU SAH KE NERAKA

ATU ARUTY berkata...

KALAU DIA MATI MASA TU SAH MASUK NERAKA

Tanpa Nama berkata...

bohsia kot cik ta 2

Tanpa Nama berkata...

nak nasihat orang..ko aibkan orang ngn post ko ni..memang macam setan topeng manusia ko ni

Tanpa Nama berkata...

Sunguh mgiur kan derrrrre

Tanpa Nama berkata...

sodap tetek rozita

Tanpa Nama berkata...

Fuyohh tetek mencacak je.. Geram

Tanpa Nama berkata...

Tetek che ta memang besar. Gua pun teringin nak rogol dia.

Tanpa Nama berkata...

Tetek che ta memang besar. Gua pun teringin nak rogol dia.

Tanpa Nama berkata...

Seksi gapo gk

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online