BREAKING NEWS

TERKINI!! Khalwat dgn Minah Indon.., Pemuda Pas DIBELASAH di Pmtg Pauh..

Gambar Hiasan
Ini berita yang baru gua terima.., seorang pemuda yang dipercayai ahli/penyokong Pas telah dimasukkan ke Hospital selepas cedera dibelasah oleh penduduk sebuah Taman perumahan di Permatang Pauh..

Pemuda Pas tersebut dibelasah selepas ditangkap sewaktu berkhalwat didalam rumah yang didiami oleh wanita warga Indonesia di Taman Pauh pada pukul 4 pagi tadi..

Gua difahamkan, ini bukan kali pertama pemuda Pas tu berkunjung kerumah wanita terbabit, cuma kali ni dia berjaya ditangkap selepas serbuan dilakukan oleh penduduk..

Cuba korang tengok gambar di bawah ni pulak.., setelah diperiksa, kereta mamat tu dipenuhi dengan risalah-risalah Pas, kalendar Pas.., dan juga ada sehelai Jaket berlogo Pas..

Ada risalah ceramah Bob Lokman dan Mat Sabu laaa.. Idola dia gamaknya...

So takkan lah penyokong Umno nak bawak semua benda-benda ni dalam kereta dorang? Dah tentu-tentu pemilik kereta ni adalah jemaah Pas beb..

Dan cuba korang fikir.., kalau dah ditangkap berkhalwat pukul 4 pagi.., rasa-rasanya mamat Pas tu pergi ke rumah minah Indon tu untuk buat apa? Hantar Ubat Batuk? Bagi kaunseling? Ataupun diperangkap oleh Umno?

Confirm mamat Pas tu pergi ke rumah Minah Indon tu untuk melakukan aksi mengentot beb.. Biasalah.., sokong Pas mana boleh dapat dosaa...

Belakang kereta mamat tu siap ada gambar Nik Aziz beb... Confirm ahli syorga nihh....

Jadi.., korang tengok sendirilah perangai jemaah parti yang mengaku lebih Islam dari orang lain di Malaysia ni beb.. Cakap pasal Islam bukan main lantang, tapi jemaah sendiri busuk punya perangai..

Gua rasa.., mungkin mamat Pas ni dah terpengaruh dengan Anwar lahh..

Anwar balun Chinadoll.., mamat ni balun la cewek Indon... Anwar ghairah naik Jet mewah.., mamat Pas tu bernafsu naik 'atas perut' dan menelusuri 'lurah'... Perghhhh!!! Hahahahaha...



*Kredit gambar to sahabat BBM gua.., Ijan..

16 ulasan :

  1. Aisay man... pe kes nih... huhuhu
    http://careeron9.blogpot.com

    BalasPadam
  2. konfem le nie dia ahli sorga...tu sebab le dia dtg nak buat sesi kaunseling pkl 4 pg kat rumah cewek Indon tu...dah jd camnie konfem le puak2 penganut PAS kata nie "sume geng2 UMNO nye kerja...tak habis2 nak buat aniaya org..."

    BalasPadam
  3. Proton Satria PFX dengan dua angka ja...
    PFX 75???? macam pernah ku lihat ja

    BalasPadam
  4. @LantakHangpala.. Kereta member lu ke bro? Hahahaha...

    BalasPadam
  5. Apsal tutup no plet dia...susah juga nk percaya ni...superimpose pun org boleh buat ini kan pula ambil gambar mcm ni je....

    BalasPadam
  6. Assalam. Dulu-dulu den hanyo nampok sticker Jesus Christ, tuhan Hindu & Buddha di kenderaan. Tapi la ni, den ado nampok sticker orang tuo bersorban pada sesetengah kenderaan. Ado ugamo baru ko yang muncul pado zaman ni. Mushkil jugo den.

    BalasPadam
  7. SUSAH LA NK PERCAYA !! LAGI2 UMNGOK BLOGER BYK REKOD MENIPU FAKTA HAHAHA

    BalasPadam
  8. apa nak dihairankan sememangnya pengikut Parti Ajakan Syaitan, itu adalah salah satu aktiviti sampingan parti berkenaan.

    BalasPadam
  9. ni konfirm geng2 yg tolak hukum hudud nih...patut r xnak hukum hudud..penzina rupanya...

    BalasPadam
  10. yg kene tangkap 2 confirm r geng2 yg tolak hukum hudud...patut r xnak hukum hudud...rupe2nya penzina...astaqfirullah...org y suka zina nih memang tolak hudud kn??kn??kn??

    BalasPadam
  11. btol tu anon 1:45...blogger Umngok banyak sangat menipu fakta kan...suka sangat fitnah penganut2 PAS ...sabar je le...kan ke anon dan mereka2 tu adalah golongan2 yg dijanjikan sorga oleh wali2 agung PAS alaihisalam....hahahahaha....

    BalasPadam
  12. Camtu pun ada.......puak2 permatang pauh memang camtu ka?

    BalasPadam
  13. Ala pengikut PAS pn pergi main AYAM dkt brickfield..haha

    BalasPadam
  14. iishh...remaja zaman loni rosak akhlak betol la..tobat2 la,jgn ingat ko undi pas dapat masuk syurga kalau gini perangai ko.

    BalasPadam
  15. minah indon ni memang hot la..

    tak cam pompuan malay..


    minah indon.. terbaek..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online