BREAKING NEWS

Khairul Fahmi (Apex) kena MARAH dengan Guan Eng???

Panas beb.., Ah Beng sekarang ni bukan saja marah kat Mansor Othman sebab panggil dia cocky&Arrogant.., tapi Ah Beng juga marah sangat pada Penjaga Gol Kebangsaan, Khairul Fahmi..

Gua difahamkan, khalifah besar Penang merangkap Tokong kepada Mansor tu marah pada Khairul Fahmi @ Apex sebab sebuah iklan..

Menurut sumber gua, Ah Beng berasa terhina kerana Apex telah merampas trademark yang Ah Beng gunakan selama ni iaitu RAMBUT BERMINYAK..

Dan menurut info, Ah Beng tak puas hati sebab dia berasakan dirinya lebih layak dan lebih fotogenik dihadapan kamera dari Apex..

So cuba korang bandingkan antara gambar Ah Beng dan juga gambar Khairul Fahmi di bawah ni.. Pada pandangan, sapa yang lebih fotogenik dan layak untuk iklan minyak rambut tersebut..


Setiap jawapan yang betul akan menerima hadiah menaiki Jet mewah bersama Anwar ke Labuan.. Dan bagi jawapan salah pulak, korang akan didenda bermalam bersama Mat Sabu dalam bilik 121..

Sapa berani jawab? Dan kalau nak tahu jawapannya.., korang tanya pada Mansor TKM1 tu ye..

Gua dimaklumkan, Mansor tengah sibuk pujuk rayu Ah Beng sekarang ni supaya tak dipecat.. Hahahaha..



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online