HOT!! Gambar Zahid Hamidi naik Jet TERSEBAR..

Posted by MPP On Selasa, 25 September 2012 3 comments

Anwar kata dia biarkan Tian Chua ambil gambar dalam Jet mewah tu kerana nak 'transparent' pada rakyat.. Anwar rasa, rakyat patut bangga bila tengok gambar-gambar Jet tu..

So kat bawah ni gua ada sekeping gambar yang menunjukkan Zahid pun naik Jet jugak.. Dan gua tahu Jet yang dinaiki oleh Zahid ni dipinjamkan oleh sapa... Amacam? Transparent tak gua?

Gua dedahkan gambar Zahid ni sebab ada puak-puak blogger bangang bermahzab penjubur disebelah sana tu sibuk dok tuduh Zahid pun naik Jet jugak.., bukan Anwar sorang je..

Tapi dorang tak ada bukti bergambar untuk sokong kenyataan dorang tu..

Jadi oleh kerana gua kesian dengan kebebalan dorang tu semua, maka gua rasa gua patut dedahkan gambar ni sebagai pengubat hati dorang yang sedang gundah gulana..

Mana taknya beb.., kalau korang tengok di alam siber sekarang ni, puak-puak penjilat Anwar sedang kepanasan bila gambar pemimpin suci dorang tu naik Jet mewah terdedah pada umum..

Macam-macam cara spin dorang gunakan untuk backup pemimpin anugerah Tuhan dorang tu beb.., sampaikan ada dikalangan blogger bangang tu kata, Anwar memang layak naik Jet kerana dia bakal jadi PM..

Ada pulak yang kata, Jet tu merupakan bukti sokongan korporat untuk kepimpinan Anwar sebagai bakal pemimpin nombor satu negara.. Perghhhh.., jilat tak hingat punya tu beb!!!

Apapun.., jom kita tengok gambar Zahid naik Jet yang mahal nihh... Dan Jet ni 'dipinjamkan' kepada Zahid oleh Kementerian Pertahanan..

Gua harap.., blogger-blogger pemuja Anwar semua berpuas hati lah yee... Hahahahahaha.....


Ni gambar gua dan Dr MiM sedang mengiringi Jet Zahid Hamidi.. Best wooo naik Jet... Hahahaha...

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

MPP oh MPP baca lah betul2.... Ko pandai buat Blog pandai tulis berita dan cerita yg indah buat ko, tp pemahaman ttg kebenaran sgt cetek.... Pegi lah baca kenyataan Si Zahid Hamidi tu betul2, jgnlah memperbodohkan diri sendiri, k!!!

Tanpa Nama berkata...

sory le anon 11:15...jgn le hentam admin MPP tak tentu hal....wa faham anon tak dpt naik jet dgn Anwar pi Labuan kan??hehehehe....

Tanpa Nama berkata...

apa yg kecoh pasal jet ni, ikut sukalah nak naik apa pun..zahid dan anwar je ke yg naik jet, kasi bongkarlah yg lain2 naik jet tu..biar semua org tahu, diorg pun naik jet juga..aku dengar ramai menteri-menteri BN naik jet..apasal zahid dan anwar je kena..apa menteri lain mabuk ek kalau naik jet..piiiiiiiiiiirah..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online