BREAKING NEWS

Rakaman sulit Mansor Othman sudah dibongkar!!

Sebelum ni TKM1 Penang si Mansor Othman menafikan yang dia ada maki hamun Guan Eng dalam satu mesyuarat PKR.. Kata Mansor, itu semua dakwaan liar yang sengaja untuk burukkan hubungan baik dia dengan Guan Eng..

Tapi hari ni semua dah terbongkar beb.. Baru sebentar tadi, rakyat Malaysia didedahkan dengan satu rakaman video percakapan Mansor menerusi TV3..

Dalam rakaman tu, Mansor terang-terang labelkan Guan Eng sebagai cocky dan Arrogant.. Dan Mansor juga kata Guan Eng tu dah jadi Tokong kepada orang cina..


Korang tahu tak maksud cocky dan arrogant tu beb? Cocky dalam bahasa mudah Melayu bererti bongkak, angkuh dan arrogant juga membawa erti yang sama.

Dulu bila skrip kenyataan Mansor tersebar dalam blog-blog, Guan Eng memang cukup marah dengan Mansor. Gua diberitahu bahawa Mansor ‘menggigil’ apabila ditegur oleh Guan Eng sehinggakan dia tergesa-gesa buat kenyataan akhbar.

Untuk pengetahuan korang semua, Mansor di Penang ni cukup dikenali di kalangan para pengikut PKR sebagai pengecut dan penakut.

Selain tu, Mansor juga dikatakan bukan tahu apa pasal politik dan berjiwa kecik.. Pasal tu la Guan Eng ambik Mansor jadi TKM1.. Orang macam tu memang senang dicucuk hidung beb..

So.., kita tengok apa Mansor nak buat bila rakaman kenyataan dia dalam mesyuarat PKR tu didedahkan sebentar tadi dalam Tv..

Gua dimaklumkan, Malik Kassim dah bersedia untuk ganti tempat Mansor sebagai TKM1.. Adakah Mansor akan dipecat, atau dipaksa meletakkan jawatan?

Kita tengok sapa yang kenaaaa... Hahahahaha...

3 ulasan :

  1. Kah kah kah... Nuar peliwat akan cuba coverline isu ni nanti. Camner nak cover?? Dengan pembentangan bajet Fuckatan (bentang je, lepas tu janji tinggal janji) dalam masa terdekat ni...

    BalasPadam
  2. Mcm biasa diorg takkan mengaku wpun dah kuar bukti. Mentor dah ajar.

    BalasPadam
  3. "semua tu dibuat dengan cara elektronik. jadi tak leh nak kata betul"......inilah yg akan disebut-sebut to cover simangkok tu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online