BREAKING NEWS

HOT!! 100 ribu hadir di ceramah Ostazah Abby di Perak!!

Tak percaya ke? Korang tengok je lah gambar ceramah Abby di bawah.. Ni bukan photoshop dari Bernama atau NST yee... Ni benar-benar kejadian tauu...

Ceramah oleh Ostazah Abby di Kampung Ara Payong di Batu Gajah Perak semalam telah mendapat sambutan yang amat luar biasa..

Diberitakan oleh sumber.., jalan penuh sesak sejauh 10 kilometer sehingga memaksa orang ramai berjalan kaki ke tempat ceramah..

Dan dilaporkan, hampir 1000 orang dari unit amal Pas terpaksa dikerahkan untuk menjaga lalulintas dan kawasan sekitar ceramah..

Menurut pengacara Majlis, kehadiran penduduk sekitar Perak pada ceramah tersebut mencecah 100 ribu orang..

Itu belum dicampur lagi dengan hadirin yang terpaksa menyaksikan ceramah Abby tersebut dari atas pokok kelapa berhampiran dan juga dari atas bumbung rumah penduduk..

Ternyata Abby telah berjaya memikat ramai orang Perak mendekati Pas.. Tak sia-sialah 'upah' yang beliau terima yang dikhabarkan sebanyak ribu-ribuan RM bagi setiap ceramah..

Kalau macam ni lah gayanya.., Umno/BN akan kalah teruk hanya dengan faktor Abby Abadi.. Hahahahaha....





14 ulasan :

  1. Aduhai bnyakkkk Nya hahhahaha

    BalasPadam
  2. ramei giler!!!

    BalasPadam
  3. hem nampaknya kutipan malam tu tentu berpuluh ribu ringgit ... buat calculation jat ... kalu 1 orang derma rm 1.00 dah tentu dapat rm 100 ribu ... dan pastinya abi dapat rm 30 ribu ... buleh lah beli rumah yang dia dok aim itu ari ... tak pun booking ferari sebuah macam ustaz ferari ... eh mana aci ustaz dah ada ferari beli lamborgini lagi baik baru ada kelassss tak gitu ...

    BalasPadam
  4. hahaha...banyak nye semut kat atas pasir tu ek...

    BalasPadam
  5. Banyaaakk. Lebih dari satu kan.

    BalasPadam
  6. bukan unit amal tapi unit "ANAL"

    BalasPadam
  7. lalalala...seronok bila ingat balik zaman kecik2 dulu. tengok wayang gambar kt padang sekolah. bayar singgit tengok gambar abby hahahahaha

    BalasPadam
  8. fuyooooo ribu2 datang nak dengar ceramah ostazah abby gedik...uhuhu

    BalasPadam
  9. ehh ramaila..korg yg tak tgk betul2...yg nampak mcm sket tu sbb dah kt blkg2...dpn2 sane ramai la..penuh tau..siap berhimpit2 lg...

    BalasPadam
  10. apsal gelap je gambar? pas xde duit nak bil elektrik ke?

    BalasPadam
  11. tak tau bilang orang agaknya....kojo nak nipu je

    BalasPadam
  12. nak nipu pun patut2 lah

    BalasPadam
  13. 100 ribu...betulke...nak dengar ceramahkah atau nak tengok si Janda sewel ni meroyan....betul-betul berpengaruh si Janda sewel ni.....patut suami cabut lari...hahaha

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online