BREAKING NEWS

WOW!!! Isteriku SENDAT dan KETAT....


Terdesak sangatkah pihak syarikat kecantikan luar/dalam tu sehingga terpaksa menggunakan frasa yang berbaur lucah dan gatal?

Ayat "Saya kekal bergetah, ketat, dan awet muda walaupun sudah melahirkan anak ke-4" memang tertera pada iklan tersebut..

Adakah kata-kata macam tu sesuai untuk paparan umum? Dorang tak fikir ke tafsiran remaja dan kanak-kanak apabila membaca ayat macam tu?

Tidakkah penggunaan ayat-ayat lucah tu akan memprovokasi imaginasi budak-budak untuk membayangkan bagaimana rupanya 'bergetah dan ketat'?

Yang paling haru.., apa ibubapa nak jawab kalau kebetulan anak-anak dibawah umur bertanya maksud bergetah dan ketat tu.. Apa nak jawab beb...? Senyum kambeng je lah kann...

Gua rasa lepas ni kalau dibiarkan.., tak mustahil ayat-ayat lagi 'daring' dan 'ghairah' akan digunapakai untuk melariskan jualan produk dorang..

Hari ni syarikat tu pakai ayat 'power'..., sapa tahu lepas ni dorang letak gambar 'power' pulak... Makin 'meriah'lah nanti... Huhuhuhu....

3 ulasan :

  1. syarikat2 jenis nih mau amik Mat Sapu jadi duta Produk..
    "Mah.. Bulu masuk idung mahhh"

    ZoRRo...

    BalasPadam
  2. dh bln2 posa ni...kacau jg klu bc ayat loklaq mcm tu...adoi...mandi d pg hari la jwbnya..

    BalasPadam
  3. ALAH..KALO DALAM POLITIK PUN ADA VIDEO LUCAH..APE NAK HERAN...KIRA DORANG NI CEPAT BELAJAR LA...HEHEH

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online