BREAKING NEWS

Janda muda berbogel ketika ditangkap bersama Pakistan karpet..

Di Jitra Kedah.., seorang janda anak satu sudah berani mengikut teman lelakinya, penjual permaidani warga Pakistan ke bilik motel walaupun baru dua bulan berkenalan..

Perbuatan wanita itu yang masih dalam tempoh edah selepas bercerai dengan suami sebulan lalu, bagaimanapun berjaya dihidu pihak berkuasa yang menyerbu motel di sebuah kawasan perumahan itu, jam 5.10 petang kelmarin.

Janda berusia 23 tahun terbabit yang dalam keadaan bogel ketika serbuan, kemudian dibawa bersama pasangannya itu ke Balai Polis Jitra sebelum ke Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) untuk siasatan lanjut.

Penjual permaidani itu tinggal di negara ini bersama bapanya yang berkahwin dengan wanita tempatan sejak empat tahun lalu.

Jurucakap PADKP berkata, ketika serbuan, bilik motel berkunci dari dalam sebelum dibuka lelaki Pakistan berseluar panjang tanpa baju dan pemeriksaan kemudian menemui seorang wanita menyorok di belakang pintu dengan hanya berselimut tanpa seurat benang.

“Hasil soal siasat mendapati pasangan itu bukan mahram atau suami isteri. Mereka memberi alasan terpaksa membuka pakaian dan berbogel dalam bilik itu kononnya panas, sedangkan sebenarnya ketika itu hujan baru berhenti,” katanya, di sini semalam.


p/s : Banyak-banyak lelaki yang ada di Kedah, mamat jual karpet jugak yang dia sanggup 'tadah'.. Apa punya mangkuk hayun la pompuan melayu sekor tuu...!!!

6 ulasan :

  1. HAHAHA... SUME WANITA NK KOTE PANJANG BHAI...XD

    BalasPadam
  2. nak try belalai import kot.

    BalasPadam
  3. yg melayu pnya x sampai, nk try jg yg import.... kukuh dan tahan lama....mcm Eveready..

    BalasPadam
  4. la. bangla punye kecik je kot. adui. bukannya africa. bangang betui.

    BalasPadam
  5. Kote panjang beb...senak sampai ke perut..jalan dok terasa batang ada dalam lagi tuhhhhhhhh..

    BalasPadam
  6. Kote panjang,tguh dan tahan lama...sekali kena.. tentu nak lg dan lagi.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online