BREAKING NEWS

Saya lebih layak dari Zahida... - Mak Lampir

Lepas puas meroyan pasal laki Shahrizat, sekarang ni Mak Lampir dah ada mangsa baru untuk digodanya.. Sapa lagi beb kalau bukan Shafie Apdal yang hensem tu..

Gua rasa, Mak Lampir ni jeles sebab Shafie dikaitkan dengan pelakon cun Zahida Rafik... Jauh disudut hati beliau, dia mengakui sepatutnya dia lah yang digossipkan dengan Menteri Umno tu.., bukannya Zahida..

Tu lah pasal Mak Lampir meroyan sakan..

Atas sebab tersebut, Mak Lampir dengan ganasnya membuat kenyataan media bahawa dia akan 'gigit' Shafie Apdal pada hari Selasa depan..

Nak tahu Mak Lampir gigit kat mana? Kita tunggu je lah 15hb ni... Lepas tu kita pakat gigit dia balik.. Hahahahaha....


Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin berkata, saksi utama skandal Menteri Pembangunan Luar Bandar, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal dengan pelakon terkenal, Zahida Rafik akan dibawa kepada media, Selasa depan.

“Kami (KEADILAN) akan tampilkan saksi utama, Noor Azman Azemi, 38, bekas pemandu peribadi Zahida kepada media minggu depan.

“Selepas itu, laporan akan dibuat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menyiasat wang sejumlah RM1.5 juta yang diberi Shafie kepada beliau,” katanya kepada Keadilan Daily.

Ahli Parlimen Ampang itu berkata, bukti-bukti baru juga akan terus didedahkan, walaupun Zahida bertindak membawa kes itu ke mahkamah.

“Saya ingin tegaskan, bukan Zahida yang menjadi sasaran, tetapi sumber RM1.5 juta dari Shafie yang dipersoalkan,” tegasnya.

18 April lalu, Zuraida mendedahkan Shafie memberikan hampir RM1.5 juta kepada Zahida dalam tempoh empat bulan.

Transaksi itu berlaku pada Oktober 2011 iaitu RM36,000 dan RM26,000, November 2011 (RM118,000), Disember (RM333,000) dan Januari 2012 (RM510,000).

Beliau turut mendedahkan Zahida mempunyai sebuah kereta mewah jenis BMW 6 Series, Porshe, Toyota Harrier dan juga rumah bernilai RM4 juta.

1 ulasan :

  1. mak lampir ni taste tinggi tapi penah ka barua ni dok depan cermin???

    pejuang hamas...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online