BREAKING NEWS

Pakatan akan settlekan masalah air seluruh negara kalau tawan Putrajaya???


Gua rasa, inilah kenyataan paling lawak dari Pakatan laknatullah setakat ni.. Dorang janji akan selesaikan masalah air kalau dapat tawan Putrajaya?? Perghhh..., penipuan apakah ini beb??

Selama ni, rakyat seluruh negara dah tau bahawa Kelantan dan Selangor yang paling kritikal dalam menghadapi isu air.. Kalau kat Kelantan sampai terpaksa minum air 'teh tarik' dari sungai.., kat Selangor pulak mungkin terpaksa minum air lombong..

Dan kita pun dah sedia maklum bahawa 2 negeri ni dibawah jajahan takluk Pakatan.. Masalah di dua negeri pun tak boleh nak settle.., macam mana nak tawan Putrajaya beb...

Bodoh punya Pakatan!!! Dorang dah lupa ke Putrajaya sekarang di dah ditawan oleh belia-belia dari seluruh negara?? Gua sendiri pun dah tawan bangunan Istana Kehakiman di kawasan ni.. Hahahahaha...


SHAH ALAM – Kerajaan Negeri menegaskan Pakatan Rakyat (PR) bukan sahaja akan menyelesaikan masalah isu air di negeri ini tetapi seluruh negara sekiranya berjaya menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, PR akan melaksanakan perkara tersebut sekiranya dapat mengambil alih tampuk pemerintahan Kerajaan Pusat.

“Kalau kita menang Putrajaya maka masalah air seluruh negara akan selesaikan bukan sahaja di Selangor,” katanya pada sidang media selepas merasmikan Seminar Pengurusan dan Penyelenggaraan Fasiliti 2012 di Hotel De Palma di sini semalam.

Beliau berkata demikian ketika mengulas mengenai kenyataan Koordinator Barisan Nasional (BN) Selangor, Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed yang mendakwa masalah air akan diselesaikan sekiranya BN memerintah kembali Selangor.

Ketika ditanya pemberita mengenai dakwaan Mohd Zin bahawa kadar rizab air hanya tinggal 2.4 peratus berbanding kadar yang sepatutnya iaitu 20 peratus juga tidak tepat.

“Yang menjadi masalahnya juga, badan yang menguruskan air ini juga tidak betul.

2 ulasan :

  1. Nak urus air di Selangor pun x mampu, mcm mana nak uruskan air di seluruh negara?

    KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. jgn lupa kat kedah wooiii...sama jgk problem ayaq dia...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online