BREAKING NEWS

HOT!!! Upacara jampi Air Mineral oleh Wali Keramat..


Bila gua kata puak-puak PAS tu bangang, dorang marahkan gua sampai ada yang sanggup panggil gua barua Umno..

Bila gua kata Pok Nik pujaan puak-puak PAS tu menyeleweng aqidah penganut PAS, terus dorang kata gua kafir dan murtad..

Tapi korang tengoklah sendiri betapa bebal dan bahalol nya puak-puak PAS.. Termasuklah wali pujaan dorang tu sekali yee..

Berkotak-kotak air mineral diletakkan depan Pok Nik untuk dijampikan lepas tu diminum beramai-ramai sebagai air penyembuh mujarab..

Bukan ke benda-benda macam ni dah dikira sebagai ketaksuban melampau terhadap sesama manusia? Kalau tak.., kenapa tak berdoa sendiri je beb? Kenapa perlu Pok Nik jampi berkotak-kotak botol air mineral tu semua?

Kalau ketaksuban kepada manusia sudah bersamaan atau sudah melebihi dari ketaksuban kepada Allah swt, lepas ni jangan heran kalau ada yang sembah tok guru@wali@keramat@sifu tu seperti cina menyembah "tok pekong"...

Nabi sendiri tak benarkan diri baginda dipuja-puja beb.. Tapi lain benor dengan ulamak politik yang sorang tu...

Dan gua tak tahulah apa sakit dorang sampai perlukan air jampi Wali selipar tu beb.., tapi gua agak, puak-puak tu sebenarnya sakit jiwa dan sakit otak...

Kalau macam ni lah keadaannya.., tak heranlah kalau Pok Nik ditabalkan sebagai Nabi dalam PAS.. Bagi gua, ulamak sebenar kita sanjung kerana ilmu.., hanya Pak Dukun je dikenali kerana mampu jampi orang lain..

So korang beza sendiri lah yee.., Pok Nik tu ulamak ke Pak Dukun yang sebenarnya...? Hahahahahaha...

14 ulasan :

  1. Tu la di katakan tadi. Kalau tau baca, buat sendirilah. Yang penting anda yakin dengan ape yang anda buat. Jangan bergantung pada orang. Bergantung lah pada Allah. Insya allah.

    BalasPadam
  2. mereka ni lebih bodoh dari kumpulan kafir Ahmadiyah. tak heran satu hari nanti wali slipau akan diangkat sebagai imam mahdi pulak

    BalasPadam
  3. UFB - Air Jampi Satu Persoalan
    http://www.youtube.com/watch?v=-GUlgo_kMeA

    BalasPadam
  4. media titiwangsa24 Mei 2012 1:48 PTG

    btol la bro mpp online...ramai dah org kat dlm fb yg marahkan bro pasal bab air jampi pok nik tu...teman ingat le yg komen kat fb tu dah terminum air jampi pok nik gak le gamak nye sampai himpunan sejuta belia kat putrajaya tu pun dijadikan isu..hehehehe.....

    BalasPadam
  5. kalau dah wali tu wali dajal maka pengikut dia akan ikut membuta tuli...kalau dah wali tu jenis pemimpin munafiq maka pengikut dia pun buta2 mata dan hati..

    BalasPadam
  6. Bro..lain kali kite mengaji lebih sikit ok..sedih beb bace lu punye artikel ni..haih..

    BalasPadam
  7. Pembetulan.Bukan air jampi nik aziz tp air yg telah dibacakan yassin & berberapa surah dari al quran bg tujuan perubatan dan kesihatan fizikal & mental.Takde salahnya atau syirik nya buat perkara ni. Ini la namanya air Yassin. Jgn bodohkan diri sendiri yop.

    BalasPadam
  8. dia bukan ulama bukan juga dukun... n.ajis hanyalah manusia biasa yang makin lama otaknya makin mengecil... makin menampakkan ketidakwarasannya kepada orang ramai... kesian tgk pengikut orang tua ne yang sangat buta hati and pekak telinga.. sanggup meng'iya'kan semua fatwa songsang ke laut dalam walaupun dorang tahu ia adalah salah di sisi agama... sedar-sedarlah penyokong n.ajis, syurga neraka adalah urusan ALLAH S.W.T... n.ajis siapa nak tentukan semua tu??


    N.AJIS SI KERAMAT POLITIK...

    BalasPadam
  9. toyol a.k.a petai,kamu betul!kepada yg lain fahami islam,baru komen.

    BalasPadam
  10. aku rasalakan..najib patut jadi macam raja bahraian...tembak jer puak2 Syiah PAS ni...tangkap pemimpin pemimpin Syiah mereka...penjarakan

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama says:
    24 Mei 2012 8:04 PTG
    toyol a.k.a petai,kamu betul!kepada yg lain fahami islam,baru komen.

    ----------------------------------------

    hahaha....tanpa nama dgn toyol a.k.a petai pon terminum air jampi pok nik ye..??

    BalasPadam
  12. tapi kenapa tutup botol tu mcm tak bukak je...patutnye klu kita baca yaasin...kita bukak tutup botol tu...

    BalasPadam
  13. Aku tak sokong nik aziz. Aku sokong Ustaz Azhar je. Pengikut Ustaz Azhar bukanlah pengikut nik aziz. OK..

    BalasPadam
  14. apa bodoh benau kome ni? tengok duduk pak nik tau dah lepas solat. baca yasin rapat macam tu?? kebaih kaki doss...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online