BREAKING NEWS

WOW!!! 300 ribu hadir ceramah Pra-Bersih di Kuala Langat..


Walaupun hujan turun dengan agak lebat semalam di tapak ceramah Pra-Bersih 3.0 di Kuala Langat, ia jelas tak menghalang kehadiran ratusan ribu penduduk sekitar untuk mendengar amanat yang disampaikan oleh pemimpin-pemimpin utama Pakatan.

Antara yang memberi ceramah semalam ialah Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani dan juga pemimpin kanan PAS, Mohamad Sabu.

Menurut makluman yang disampaikan, Nurul Izzah pada mulanya dijadualkan berceramah, tetapi dibatalkan pada saat akhir kerana beliau dikatakan 'gerun' dengan kehadiran penduduk yang mencecah hampir 300 ribu orang.

Kehadiran yang 'amat menggalakkan' ini menunjukkan bahawa perhimpunan Bersih 3.0 yang dijadualkan pada 28hb ini akan berlangsung dengan meriah.

Walau bagaimanapun, Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata jumlah yang menghadiri perhimpunan tersebut nanti bukan menjadi satu persoalan besar kerana yang utama bagi beliau adalah maksud perhimpunan tersebut.

"Ramai atau tak bukan ukuran, tapi yang penting mesej kita sampaikan pada pemerintah yang zalim.." katanya Mohamad Sabu didalam ceramahnya.




*kredit gambar kepada K7L

10 ulasan :

  1. Ya Allah.. ramainya... inilah yg dinamakan gelombang bersih.. lautan rakyat mendengar ceramah.. pasti akan bersih lepas ni..muhahahahahahahahahaha..terkangkang aku tgok gambar ni..

    BalasPadam
  2. hu..hu... membazir duit jer uat majlis yg dihadiri 300,000 hadiri(halimunan) kui..kui..kui

    BalasPadam
  3. Hahaha penyokong hantu yg ramai dtg.

    BalasPadam
  4. Pengundi2 hantu PR sedang khusyuk mendengar amanat Mat Sabu.
    Wakakaka...!!!

    BalasPadam
  5. ramainyaaaa @_@
    wakakakaka ! hantuuu pakatan rosak

    BalasPadam
  6. mat sabu haram jadah lagi zalim sebab tak menyediakan khemah kepada ratusan ribu hadirin yg datang ke pra perhimpunan bershit...

    lu meme sial la mat sabu...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  7. aku yang ada di situ terpaksa meletak kereta 3 kilometer jauh dari padang tu..kena jalan berpeloh2 malam tu agak hangat..berpusu2 manusia berjalan berbaris bersama2 aku untuk menuju ke padang ceramah..apabila aku sampai dah tak ada tempat lagi dah..penuh sesak dengan manusia..melayu, jawa, banjar, boyan, tamil keling paria cian haprak, cina bukit, cina kiasu, cina kristian,,berpuloh2 ribu beb..aku nampak atas pentas dah siap dah dengan pembesar suara dan microfon berbagai2 agensi berita dunia dari Spore..mestilah tu..dari Russia, dari Germany, dari afrika

    BalasPadam
  8. Mau pasang film air cream kat situ. Mesti ramai akan datang.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online