BREAKING NEWS

Nurul berikrar tak akan makan aiskrim lagi... WOHA!!!

Berikutan tersebarnya dakwaan bapanya 'menghadiahkan' aiskrim Konekto kepada isteri pemimpin PKR, Nurul kini menjadi fobia terhadap aiskrim..

Menurut sumber sohih, Nurul kini berikrar tak akan lagi menyentuh atau makan aiskrim terutamanya yang berjenama Konekto.

Beliau berbuat demikian kerana tak mampu membayangkan aksi yang dilakukan oleh isteri pemimpin tersebut kepada 'aiskrim' milik bapa beliau.

Nurul yang sebelum ini merupakan penggemar aiskrim, mula mencari alternatif lain bagi mengubat kegilaan beliau terhadap makanan sejuk tersebut.

Malah lebih mengejutkan, Nurul kini bukan saja tak mahu menyentuh aiskrim, malah tengok peti ais dirumahnya pun akan menyebabkan beliau diserang sawan.

Diberitakan, Kak Wan terpaksa memindahkan peti ais dikediaman beliau untuk mengelakkan sawan Nurul berulang. Kak Wan juga kesal dengan 'fitnah' terbaru oleh Datuk Nala kelmarin.

"Saya tetap yakin aksi 'aiskrim' diantara suami saya dan wanita jahanam tu tak benar.. Saya kenal siapa suami saya.., dan saya tahu dia tak sukakan aiskrim.." ulas beliau. - MPPkini

6 ulasan :

  1. kahkahkah...

    kisah aiskrim bleh menggegarkan arena politik...

    negara luar mesti gelak kat pakatan...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Gua gelak sampai sakit perut baca artikel nie bro. Terbaik!!!

    BalasPadam
  3. Dafuq did I just read? O_o

    BalasPadam
  4. Aiskrim batang x lalu makan, cubalah try aiskrim cawan lak...

    NURUL IZZAH TERDESAK!! CUBA SABOTAJ PENGUNDI BN LEMBAH PANTAI!! Baca di sini..

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. hahahaha aiskrim konekto !!!

    BalasPadam
  6. sian kak wan, begitu setia dia pada bang non dia. tapi kak wan ni pun satu gak,tak abih2 dgn yakin dia.orang berak tebgah jalan x kan nak ngaku kak wan oi....
    lain la kalu bang non tu dah x mau jadi PM baru la dia ngaku..."wan wan....ari tu kan i dah bagi aiskrim i kat samsidar tau.i terbagi je x sengaja pun.i main bagi ja,x kenal dia pun"......hik3

    A.B.A.I

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online