BREAKING NEWS

[VIDEO] Anwar kata dia jumpa 18 ribu HANTU di Pahang..

Dalam satu sidang media hari ni, Anwar dedahkan bahawa ada 18 ribu pengundi 'hantu' yang berjaya dia kesan di Pekan, Pahang..

Gua tak tahu kaedah apa yang Anwar gunakan untuk mengesan 'hantu-hantu' tu, tapi nampaknya Anwar telah berjaya membuktikan dia memang layak untuk pegang title Anugerah Tuhan..

Nak menyamar jadi sang paranormal pun agak-agaklah Anwar.., bukan semua rakyat Malaysia yang bodoh macam pengikut Pakatan..

Kalau betul ada 18 ribu pengundi hantu di Pahang tu, kenapa tak lapor kepada SPR berserta dengan bukti sekali..?

Anwar persoalkan, kenapa ramai pengundi baru yang mempunyai nama sama di Pekan Pahang.. Yang beza cuma No. I.C saja... Itulah buktinya wujud pengundi hantu kata Anwar..

Beb.., bodoh betul Anwar tu kann... Takkan lah dalam satu negeri besar macam Pahang tu, semua individu ada nama berlainan..? Mestilah ada beribu orang yang mempunyai nama yang sama..

Lepas tu.., apa kejadahnya Anwar nak bandingkan sistem pilihanraya India dengan Malaysia beb...? Sistem Pilihanraya di India tu 10X lebih teruk dari negara ni..

Memang kuat menipu betul kaki liwat ni... Memang bangang lah sapa yang percaya kencing si Anwar tu..

Tipu lebai-lebai mangkuk dalam PAS bolehlaaa Bang Non oiii....


7 ulasan :

  1. So Nik Aziz bin Nik Mat yg meninggal dalam kemalangan 2010 tu hantu juga kah? Yang mana satu hantu? Yang jadi MB Kelantan sekarang ni ke hantunya?

    BalasPadam
  2. Dia berjumpa dengan hantu dan berkawan dengan syaitan!!. Lihat betul2 gambarnya dan bayangkan ada dua taring keluar dari mulutnya. Satu di kiri dan satu di kanan.

    BalasPadam
  3. mamat sorang ni kan teror. semua dia tau sebab yahudi tolong dia, berkawan dengan wali, sami hindu dan buddha. tambahan diakan imam mahadi dan mendapat anugerah dari Tuhan....layan ajelah si gila sasau ini

    BalasPadam
  4. pengundi hantu ni boleh mengundi ke? kalau pahang je ada seramai tu pengundi hantu cuba anda bayangkan jumlah pengundi hantu seluruh malaysia,

    BalasPadam
  5. Hahaha, Jokiden dah cakap aghi tu, dio poie ko India Today Conclave tu, sobab dio nak jumpo Kareena Kapoor... Soheh dio sobut dalam video ni namo budak tu. Siap puji laie India tu,..

    Dah, Nuar dah dapek modal kempen dah..SPR dah manipulasi dah.. jawab SPR, ado sejuta pengundi hantu tu. Nuar dah mula spin tu..ghamai yang melopong nonga ea koliling dio tu. Baca semula tajuk posting Jokiden "Soheh, pembangkang rancang Bersih3" http://www.kitopunyo.blogspot.com

    BalasPadam
  6. jgn main2...abg anuar dah belajar dgn uncle seekers camne nak tangkap hantu raya yg b'keliaran...termasuk pengundi hantu spesis niyang rapik woo....hahahaha....hebat la manusia anugerah tuhan nie ye...

    BalasPadam
  7. BUKAN KE DIA KETUA SEGALA HANTU

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online