BREAKING NEWS

KANTOI !!! Konspirasi Pembunuhan Mangsa BERSIH Di Bongkar





Sekarang ini masih ada lagi media media Pakatan pembangkang yang memainkan sentimen Lakonan Palsu kematian Suhardi Mohd. Lihat gambar diatas yang mana gambar gambar di pengkebumian Arwah Baharuddin mangsa yang mati akibat sakit jantung.


Diakhir gambar gambar tersebut diletakkan gambar Suhardi Mohd yang sedang memohon Doa walhalkan mereka sendiri tahu yang dikebumikan adalah orang lain dan yang memohon doa adalah orang lain.


Ini lah lelaki yang memegang Pembesar suara didalam gambar diatas tadi, Ketua Penerangan AMK Pusat Rozan Azean Mat. Penerangan yang mana mempunyai kaitan yang amat rapat dengan para Media pakatan pembangkang.


Di atas adalah gambar Sebenar Arwah Baharuddin Yang pada waktu gambar ini dirakam beliau masih lagi belum meninggal dunia dan sedang mendapat rawatan dari Anggota Polis serta Pegawai Perubatan Kerajaan Malaysia.


Itulah sentimen yang mereka bawa dalam menghasut Rakyat Malaysia dan itulah juga bukti Konspirasi yang mereka rancang bagi menghasut Rakyat. Ini lah dia Pakatan Pembangkang yang sebenar, hebat dalam melakukan Konspirasi.

Semoga segala yang di dedahkan memberi satu maanfaat berguna buat Rakyat Malaysia agar berhati hati dengan mereka Pakatan Pembangkang ini. Jangan hanya kerana RM200 yang di sogok kita menjadi Pencacai kepada mereka.

Baca cerita yang lebih detail lagi pasal pendedahan ni di blog Papa Gomo..

1 ulasan :

  1. Elok kita cadangkan pada JAKIM supaya keluarkan fatwa haramkan Sembahyang atas jalanraya, lebih2 lagi dalam suasana kelam-kabut masa demo. Buat malu Islam saja. Khusyuk ke? Ada bersuci ke? Ayat apa yang di baca dalam sembahyang tu? Doa apa yang dipohon?
    Kalau satu hari nanti, makbul doa solat jalanan PAS, DAP yang memerintah, macam mana? Bila kita minta bina Masjid, DAP kata; dah banyak dah BN bina dahulu. Lagi pun, atas jalanraya pun kita boleh sembahyang. Masjid nak buat apa lagi. Sembahyang la kat padang bola, tak ganggu pengguna jalan raya. Dah la setiap kali buat demo, mesti lepas solat Jumaat.

    Saya syorkan, pinda undang2, beri kuasa Polis atau Jabatan Agama tangkap sesiapa solat atas jalanraya, tempat yang bahaya & kotor. Pergi mengendap & tangkap orang berkhalwat, boleh pula. Jangan biarkan sesiapa salahguna agama secara buta-tuli. Agama lain akan menjadikan ia sebagai bahan lawak. Nanti orang lukis kartun, kita balik yang marah. Solat bukan untuk tunjuk2 pada orang. Solat hajat pun sama. Mesti buat peraturan. Tidak boleh minta turun bala atas sesiapa.

    Khaik Tuiih….(Berjangkit kat PapaGomo).
    Saya selalu buang kahak atas jalanraya, sambil memandu kereta, bermotorsikal atau berjalan-kaki. Buang tahi hidung, tak payah cakap la.

    RD

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online