BREAKING NEWS

DAP Penang sengaja cuba jatuhkan maruah Islam..



Artikel ni adalah lanjutan dari apa yang gua dedahkan semalam mengenai Pesta Coklat di PISA Penang tetapi bertukar menjadi pesta menjual daging BABI yang dirasmikan oleh Exco Agama Islam P.Pinang iaitu Malik Kassim..

Bagi sesiapa yang terlepas baca, KLIK DISINI untuk baca artikel tu...




Gua nampak, penganjuran Pesta Coklat Antarabangsa P.Pinang ni memang sengaja diwar-warkan bagi menutup agenda sebenar DAP iaitu menganjurkan Pesta jual daging BABI Salai.. Kalau dorang buat Pesta makan Babi secara terbuka, mestilah akan dapat tentangan dari masyarakat Islam negeri kann..

So, inilah alternatif yang dorang buat.. Gua tak tahu sapa punya idea untuk selitkan Chocolate Fest kat situ, tapi idea dorang memang macam haram. Menipu rakyat semata-mata untuk kepentingan kaum dorang sendiri..

Dan bertambah bangang pulak.., Malik Kassim sebagai Exco Agama rela dipergunakan oleh kafir DAP negeri bagi merasmikan Pesta tersebut untuk mengaburi mata masyarakat melayu/Islam dalam negeri..




Mustahil Malik Kassim sebagai Exco Agama tak tahu tentang pihak penganjur Pesta tu ialah Syarikat Bee Cheng Hiang.., sebuah Syarikat Pengeluar Daging BABI Salai terkemuka di Singapura dan Korea..

Apa yang gua tahu, Syarikat Pengeluar BABI Salai terbesar di Singapura dan Korea tersebut didalam usaha untuk membuka cawangan terbesar dorang di Penang.. Sebab tu lah dorang menganjurkan Pesta makan BABI salai ni sebagai langkah promosi awal...

Inilah usaha Guan Eng yang selalu sangat melawat Singapork dan China.. Dari Singapork dia cuba bawak masuk pengedar Babi Salai.., dari China pulak dia promosikan Penang kepada GRO dan juga China Doll..

Itu pasal kadar GRO dan China Doll semakin bertambah di Penang ni disamping taiko-taiko Singapork yang berlumba-lumba masuk untuk menakluk ekonomi negeri..




Disebalik semua ni, ada juga melayu-melayu Pakatan yang tak senang bila gua timbulkan isu Babi Salai serta GRO di Penang. Kata dorang.., gua tak sepatutnya dengki bila kaum mata sepet ni nak cari makan..

Inilah bangangnya melayu-melayu dalam Pakatan. Kononnya dorang tu baik sangat bila bertoleransi dalam bab-bab HARAM didalam Islam. Tapi dorang selalu lupa, kafir tetap menjadi musuh umat Islam buat selamanya.. Ni bukan gua yang cakap, Tuhan yang kata...

 Allah berfirman yang bermaksud:

"Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil musuhKu dan musuh kamu menjadi teman rapat, dengan cara kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita rahsia orang-orang mukmin) dengan sebab hubungan baik dan kasih mesra yang ada di antara kamu dengan mereka, sedang mereka telah kufur ingkar terhadap kebenaran (Islam) yang sampai kepada kamu" - Surah Mumtahanah ayat 1.

So, tahniah lah kepada pengikut PAS dan PKR yang telah mengundi dan menyokong DAP sebagai pentadbir di negeri Penang ni..., khususnya mereka yang berbangsa melayu/Islam..

Lepas ni, Penang dibawah pentadbiran DAP akan jadi Pusat pengedaran BABI Salai terkemuka di Malaysia dan Hub GRO & China Doll "halal" terkemuka di Asia Tenggara...





p/s: Isu pilihanraya Masjid di Penang ni pun tengah hangat.. Gua dapat tau Guan Eng dan DAP yang jadi mastermind untuk rosakkan institusi masjid melalui peranan PAS dan PKR..

Memang celakalah puak-puak ni bila masjid pun dorang nak politikkan.. Nanti gua akan buat artikel pasal isu ni...

3 ulasan :

  1. Pakatan Rakyat sudah sedar bhw rakyat tidak akan menyokong mereka kerana track record mereka adalah sangat buruk di Penang, Selangor, Kedah dan Kelantan jika dibandingkan dgn Kerajaan Barisan Nasional.
    Utk melalui jalan pintas ke Puterajaya pihak pembangkang yg diketuai oleh Cina DAP akan menganjurkan satu demonstrasi besar2an.
    Mat Sabu yg terhutang budi dgn Lim Guan Eng dan DAP Penang akan dikerahkan utk mengetuai demonstrasi lebai2 PAS beramai2. Mat Sabu memanglah seorang pakar dlm melakukan demonstrasi. DAP akan membiayai demonstrasi dan melihat dari jauh kaldai2 tungangan mereka berdemo.
    Sudah tentunya akan tercetus rusuhan di antara yg berdemanstrasi dgn pihak keselamatan Kerajaan.
    Jangan lupa yg Armada Amerika sudah siap sedia menunggu dekat Singapura kononnya utk mengadakan latihan tentera dgn Singapura.
    Apabila tercetus saja rusuhan, tentera Amerika akan masuk kononnya utk menjaga keselamatan sekutunya Singapura dan menyokong pihak perusuh utk menentang tentera Kerajaan Malaysia. Senario yg sama spt yg berlaku di negara2 Arab akan berulang di Malaysia. Kerajaan yg memerintah akan ditukar atas dasar rakyat inginkan perubahan kononnya.
    PAS tak usahlah bermimpi utk ke Putrajaya. Kebanyakan dpd pemimpin2 mereka akan terbunuh atau ditangkap atas kesalahan mencetuskan huru-hara.
    Yang berkuasa nanti adalah Cina DAP dgn sokongan penuh Singapura dan Amerika. Maka terbentuklah Republic of Malaysia dan akan bermulalah mimpi ngeri bagi kaum Melayu yg tidak sedar diri.
    Ingat kata2 Lim Kit Siang apabila BN mengadakan perhimpunan belia satu Malaysia, dia kata Najib patut ingat lebih ramai rakyat akan mengadakan perhimpunan spt yg telah berlaku di Tahrir Square di Mesir.
    Kan jelas hasrat Pakatan Rakyat utk mengadakan rusuhan?
    Hishamuddin yg lembab janganlah leka lagi - asyik2 memberi amaran demi amaran yg tidak sudah2.
    CEGAH SEBELUM PARAH.
    MELAYU MUDAH LUPA ...........

    BalasPadam
  2. Tuan,
    DAP memang anti Islam, mereka hanya berpura-pura. Harap semua orang melayu sedar terutama penyokong PAS dan PKR. Selama ini anda semua telah bersubahat dengan pengkhianat agama Islam. Tunggulah balasan Allah terhadap kamu semua. Cuma yang takut bala Allah tidak mengira samaada yang beriman atau pun tidak. Kalau diterbalikkan Pulau Pinang saja tak mengapa tapi yang lain pun nanti kena sama. Insaflah.

    BalasPadam
  3. Pilihan raya Masjid satu amalan demokratik dan berasaskan syura ahli qariah.

    Selama ini kebanyakan Masjid diperintah/ditadbir secara autokratik dan tadbir urus yang lemah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online