BREAKING NEWS

Syurga siapa di bawah tapak kaki Nik Aziz?? Hahahahaha....


Rasa pelik juga tengok tiba-tiba Bob Lokman bertongkat, sejak bila pula dia bertongkat, adakah selepas berguru dengan Nik Aziz baru Bob Lokman bertongkat?? Agak-agaknya kalau tiru Nik Aziz pakai tongkat ni dapat pahala dan masuk syurga kot.

Sudah-sudah la tu...dulu dapat saham pasal melalaikan dan melekakan orang, sekarang ni nak cari saham tipu orang pula..Kalau rasa diri tu dah banyak menyimpang, jangan la pula nak tarik orang lain join sama...bawak-bawak la sedar bahawa politik tu bukan Islam. Perjuangan PAS sekarang ni pun bukannya nak menubuhkan negara Islam.

Baca Seterusnya DISINI....


Gua cilok entry ni dari member gua yang cerita pasal Bob Lokman yang gila berpolitik sekarang ni di Kerdau.

Memang dahsyat arikel dia baii... Hingga membuatkan penganut-penganut mahzab PAS semua hilang kewarasan berfikir untuk satu hari...

Meroyan betul penganut-penganut mahzab parti cap bulan bila idola baru dorang iaitu Bob Lokman dihentam teruk oleh para blogger di PRK Kerdau dan Merlimau.

Bob Lokman yang sekarang ni bertaraf Ustaz, sudah jadi ikon baru dikalangan para penganut tegar mahzab PAS.

Sebab tu lah kalau kita perli je Bob Lokman ni, dah confirm kita akan di cop sebagai tak faham Islam dan jugak hina Islam. (Baca SINI)

Biasalah kann..., sapa yang buat kolobrasi dengan PAS, dia akan jadi suci sesuci-sucinya... Anwar yang suka main bontot pun boleh jadi suci.., tambahlah pulak si Bob Lokman ni.. Betul Tak? Hahahaha...

1 ulasan :

  1. mintak tuan ke politikislamsebenar.blogspot.com
    terima kasih.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online