BREAKING NEWS

Anwar mahu Guan Eng dan DAP selesaikan masalah sendiri.


21 July 2016 - Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang menjalani hukuman penjara dilihat tidak berminat mahu mencampuri urusan DAP yang mahu mengadakan pilihan raya mengejut bagi membuktikan serta mengekalkan Lim Guan Eng sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang.

Menurut Anwar, apa yang sedang berlaku di Pulau Pinang biarlah DAP yang selesaikan dan sekiranya DAP mahu mengadakan pilihan raya negeri, maka biarlah parti cina kiasu itu yang putuskan.

Macam pelik je Anwar... Macam malas nak komen pasal kes Guan Eng je tengok.... Ni mesti kes Anwar pun dah meluat dengan DAP.... Maklum sajalah, DAP sejak Anwar dihumban ke penjara tak pernah nak bersuara pun... Buat tak tahu je!!

Sebenarnya, payah nak tengok Anwar ni tak beri sebarang komen... Minta komen pasal parti baharu yang ditubuhkan Mahathir pun Anwar boleh bagi komen.. Siap nasihatkan lagi kot atas.

So, kes Guan Eng ni... Boleh kira Anwar balas balik lah... Nak buat apa Anwar ambil kisah pasal DAP kan?? Dari Anwar fikir pasal dorang, lebih baik Anwar fikir macam mana beliau nak keluar dari situ dan kukuhkan PKR yang dikhabar mempunyai masalah dalaman parti.

Sementara itu, Anwar cuma melahirkan rasa simpati terhadap Guan Eng yang kini terpalit dengan 2 dakwaan rasuah.

"Saya meluahkan sokongan simpati kepada Lim," katanya.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online